במסגרת Stat of play של סוני לפני כמעט שנה, קיבלנו הכרזה על משחק ההמשך למשחק הנהדר Horizon Zero Dawn שיקרא Horizon Forbidden west. עד כה עוד לא קיבלנו המון מידע חדש וקונקרטי על המשחק אך כן קיבלנו הצצה ליכולות הגרפיות הנהדרות של המשחק שישתמשו בכל מה שיש ל-PlayStation 5 להציע.

השבוע, סוני הכריזה שנקבל השבוע טריילר חדש באורך 20 דקות, מתוכו 14 דקות של משחקיות. הטריילר יוצג במסגרת State of Play והוא יתחיל בחצות שבין חמישי, 27 למאי, 2021, לשישי, 28 למאי, 2021.

אז מה אנחנו מצפים לראות בסרטון החדש? ראשית, אנחנו מקווים לראות עוד מהעולמות שהוצגו לנו כבר בטריילר הסינמטי. אם אתם לא זוכרים, בטריילר ההכרזה ראינו את אלוי רוכבת על רובוט באיזורים שונים ברחבי ארצות הברית, עוברת בין חופים מהממים להרים מושלגים שמזכירים את מערב ארה"ב. Forbidden West כבר אמרנו?

הפעם, המשחק לא מתמקד רק ביבשה, וכפי שראינו בטריילר, אלוי תוכל לשחות מתחת למים. מאוד מעניין לראות כיצד השילוב בין העולם התת-מימי לסגנון הלחימה היחודי של אלוי יבוא לידי ביטוי, וכמה טוב הם ישתלבו אחד בשני. בהתחשב בכך שמדובר בטריילר משחקיות ארוך יחסית, סביר להניח שנקבל חוויה יבשתית ותת-מימית כאחד.

עוד בנושא העולם שמתחת לפני הים – אנו מאמינים שעולם זה ישרת את אלוי בעיקר בשביל למצוא פיסות היסטוריה מרתקות ואף אביזרים חדשים (נשקים מגניבים? אולי איזה צלצל שמשתלט על רובוטים מרחוק?), ולכו תדעו, אולי אפילו נמצא את אטלנטיס. כמובן, מאוד סביר שנראה מספר רובוטים חדשים, אולי בצורת כרישים ותמנונים ענקיים. חשבתם ש-Subnautica מלחיץ? שיהיה לנו בהצלחה פה.

טריילר המשחקיות יהיה מספיק ארוך כדי שיוכל להראות גם אלמנטים של ציד והתגנבות וגם את האקשן הרב שאנחנו מכירים מהמשחק הקודם. אין ספק שהנשקים העיקריים ששירתו את אלוי בכל המשחק הראשון, החנית והחץ וקשת עדיין יהוו חלק משמעותי במשחקיות, אבל אנחנו מקווים לראות עוד סוגים חדשים של נשקים.

מעבר להכל, כנראה הדבר הכי מצופה הוא תאריך יציאה. כזכור, בהכרזה הראשונה המשחק היה צפוי לצאת ב-2021, אך כאשר העולם עוד מתאושש ומלקק את הפצעים הפתוחים של הקורונה (אבל לא ידיות!), זה יהיה מאוד אופטימי לקוות שהוא ייצא השנה. אנו מקווים שנקבל לפחות תאריך יציאה למשחק המצופה, גם אם זה אומר שנצטרך לחכות עד 2022.

תוכלו לצפות בטריילר המשחקיות של Horizon Forbidden West בעמוד היוטיוב וה- Twitch הרשמי של סוני בחצות שבין חמישי לשישי. המשחק צפוי לצאת באופן אקסלוסיבי ל-PlayStation 5 ול-PlayStation 4. אנחנו באמת לא יכולים לחכות.