Bravely Default 2 יצא מוקדם יותר השנה באופן אקסקלוסיבי ל-Switch. היום קיבלנו הכרזה מפתיעה שהמשחק עתיד להגיע למחשב, ולא סתם, אלא גם ממש ממש בקרוב.

Bravely Default 2 הוא משחק תפקידים בתורות של Square Enix, והוא הממשיך הרוחני של משחקי Final Fantasy ה"קלאסיים". אתם יודעים, לפני שהקרבות הפכו להיות בזמן אמת.

במשחק אתם יוצאים למסע בממלכה כדי לאסוף אבנים קסומות, עם צוות קבוע של 4 דמויות. לאורך הדרך אתם צוברים מקצועות חדשים שהדמויות שלכם יכולים להתמחות בהם, מה שמעניק למשחק פן מדהים של קסטומיזציה.

כשהמשחק יצא ל-Switch מאוד נהניתי ממנו באופן אישי, כשהבעיה העיקרית בו היתה שהוא לא רץ מדהים. הוא נטען קצת לאט והתפריטים נפתחו לאט. ובמזל, זה בטח הולך להפתר בגרסת המחשב.

ההכרזה למחשב בפני עצמה לא מאוד מפתיעה אותי. המשחק האקסקלוסיבי הקודם שיצא לסוויץ', Octopath Traveler, הספיק להגיע גם למחשב, ולכן זה לא היה בלתי סביר להניח שגם Bravely Default 2 יגיע לשם.

מה שאולי יותר מפתיע זה שהמשחק הולך לצאת למחשב בקרוב מאוד. Bravely Default 2 יגיע למחשב ב-2 בספטמבר, שזה עוד שבוע בדיוק. זה קצת מפתיע אותי, כי זה משאיר מעט מאוד זמן למרקטינג, מה שלדעתי מאוד נחוץ כשמדובר במשחקי תפקידים יפניים.

כך או כך, אם תרצו לשחק ב-Bravely Default 2, אתם בקרוב מאוד תוכלו לעשות את זה גם במחשב. לקראת היציאה של המשחק ב-2 בספטמבר, ועד ה-13 בספטמבר, הוא יהיה זמין לקניה בהנחת השקה של 10%.