אתמול בשידור הפתיחה של כנס Gamescom 2021 הוצג משחק גרוטסקי, ביזארי ומעניין להפליא מבית היוצר של Devolver. תוכלו להבין בדיוק למה אני מתכוון בטריילר של Cult of the Lamb:

המשחק סובב שה תמים שניצל מהעלתו לקורבן ונהפך לאחוז דיבוק על ידי זה שהציל אותו. כדי לשלם את חובו ליישות הכל-יכולה, השה שלנו מתחיל להקים כת שתאדיר את שמה בעולם המלא בנביאי שקר. במשחק נפיץ את השמועה באזורים שונים ומגוונים, ונתמודד מול אתגרים רבים כולל מלחמת דתות אימתנית.

כדי ליצור שליטה ביד רמה, נצטרך להביס ראשי כתות ולספוג את כוחם וכן לתחזק את מערך המאמינים שלנו על ידי מילוי צרכיהם, כי מהי כת ללא מאמינים? ככל שאמונתם תתחזק, כך גם הכוח שלנו, וכך נוכל לחקור אזורים מסתוריים ומסוכנים יותר. במאמר מוסגר, כל העניין סביב מאמינים ואלילים יריבים מזכיר לי את המשחק הנהדר והוותיק Black & White.

נראה כי המשחקיות עצמה מתחלקת לשתיים. בבסיס שלנו נוכל לבנות מבנים ולבצע טקסים אפלים, בוויב שמזכיר קצת את Animal Crossing (רק אפל יותר. כבר אמרתי אפל?). המשחקיות השנייה היא בחקר האזורים השונים, שם המשחקיות הופכת ל-Dungeon Crawling בסגנון שגרם לי ישר לחשוב על Hades.

הויזואליות של המשחק נראית נהדר והדואליות המוזרה של החמידות והאלימות נראית משעשעת במיוחד. Cult of the Lamb יגיע אלינו בתחילת 2022 ויהיה זמין על המחשב ועל הקונסולות, אם כי טרם פירטו לאילו קונסולות המשחק יוצא.