SteelSeries Arctis Prime הן אוזניות המכוונות לשחקני eSport עם איכות סאונד מהטובות בשוק אוזניות הגיימינג והן פשוטות לשימוש ממש כמו plug-and-play.


השנה SteelSeries יצאו עם ליין מותגים חדש בשם Prime אשר מכיל עכברים (Prime, Prime Wireless ו- Prime Plus) ואוזניות – Arctis Prime. ליין המוצרים החדש מכוון לגיימרים התחורתיים שמחפשים מוצר שלא מתפשר על נוחות, ולא על ביצועים.

למי שלא יודע, חברת SteelSeries עובדת עם מספר קבוצות eSport וגם ספונסרית של מספר קבוצות גיימינג כמו FaZe Clan, Evil Geniuses, Vitality, EDward Gaming, Alliance, ושיתוף הפעולה בין החברה לבין הגיימרים בהחלט ניכר בעיצוב המוצרים שלה.

Arctis Prime – מכוונות למטרה אחת

אוזניות ה-Arctis Pime לוקחות את עיצוב הקשת המתכתית המוכרת מאוזניות ה-Arctis 7, ה-Arctis 9 וה- Arctis Pro וכמובן גם את רצועת הבד הגמישה דמויית משקפי סקי מאותן אוזניות. כתוצאה מכך הן שמרו על הנוחות המירבית ועל חלוקת המשקל הנכונה על הראש כמו שאנו מכירים ואוהבים מהאוזניות של SteelSeries.

בנוסף לקשת הנוחה שהאוזניות לקחו מליין האוזניות הקיים, תוכלו למצוא את הדרייברים האיכותיים ממשפחת ה-Arctis Pro בתוך ה-Arctis Prime, מה שיעניק לכם חווית שמע יותר מלאה עם פס רחב יותר של תדרים.

חוטיות עם דרייברים איכותים

מעבר לתכונות אלו, האוזניות עצמן די פשוטות. האוזניות מגיעות עם החיבור המיוחד (והמוזר) של SteelSeries המחבר את האוזניות מצד אחד, ומתחבר בחיבור 3.5mm בצד שני, ובנוסף מגיע כבל עם כניסת 3.5mm ויציאה מפוצלת לחיבור מיקרופון ואזניות בנפרד (למי שצריך). על האוזניות תוכלו למצוא כפתור לשליטה בווליום והשתקת המיקרופון. כמובן, שמהאוזניה השמאלית יוצא לו מקרופון נשלף אשר אנו מכירים ואוהבים, אך הפעם אין את האור שמסמן אם השתקתם את המיקרופון או לא כמו בשאר האוזניות פרימיום של המותג.

ה-Arctis Prime יכולות להתממשק עם כל הקונסולות, דרך חיבור ה-3.5mm בין אם זה דרך חיבור לשלטים או ישירות לקונסולה, במקרה של הסוויץ'.

הסאונד המוצלח מאוזניות ה-SteelSeries Arctis Pro מגיע לאוזניות הללו, שמגיעות עם דרייברים בגודל של 40mm יחד עם טווח תדרים של 10-40,000Hz ומקרופון נשלף דו-כיווני עם מבטל רעשים עם טווח תדרים של 100-10,000Hz. האוזניות שוקלות כ-348 גרם בלבד מה שעוזר בשימוש לפרקי זמן ארוכים.

פחות פיצ'רים = פחות עלות

ה-Arctis Prime מוותרות על ריפוד הבד הנושם, ובמקום זאת מגיעות עם ריפוד דמוי עור אשר עוזר לבידוד רעשי הסביבה אך גם גורם להן להיות יותר חמות על האוזן, ובנוסף החלק של האוזן יותר עמוק מה שעוזר להרגשה הנוחה של האוזניות. על כל אוזן תוכלו למצוא גם את הלוגו של סטילסיריס, מה ששונה מאוד מהסגנון המוצנע יותר באוזניות האחרות.

במהלך סשנים ארוכים של עבודה וגיימינג עם האוזניות, היה לי מאוד נוח איתן וכן קצת יותר חם מאשר עם ה-Arctis Pro אך עדיין בגדר הסביר והנוח, למרות שלא הייתי ממליץ להסתובב איתן עליכם יותר מידי זמן בשמש בקיץ.

מבחינת שמע, האוזניות עצמן נותנות שמע טוב ולא גורמות לדיסטורשן גם כאשר הווליום במקסימום. במהלך משחקי יריות כמו Doom או Battlefield הן מאוד עוזרות לשמוע אם מישהו רץ מאחוריכם או להבין מאיפה יורים עליכם או לשמוע את החברים בדיסקורד. בנוסף, האוזניות נותנות חוויה של באס חזק מאוד שמוסיף לאקשן, אך הוא יכול גם להעפיל לפעמים על שאר השמע במיוחד מהגבוהים, אך האוזניות לא לגמרי מבטלות את הצלילים הגבוהים אלא פשוט מחלישות אותם יותר. זה בעיקר בא לביטוי במוזיקה עם באס חזק או במהלך קטעי אקשן.

את בעיית הצלילים הגבוהים היה אפשר לאזן ברוב האוזניות האחרות של סדרת ה-Arctis, אך לצערי – לא באלו. ה-Arctis Prime לא מגיעות עם יכולת ממשק לתוכנה המעולה של SteelSeries, ה-SteelSeries GG ובכך אין אפשרות להתעסק עם EQ לאוזניות בכלל.

שני דברים עיקריים נוספים שחסרים, זה ה-mic sidetone וה-ChatMix. ה-mic sidetone מאפשר לכם לשמוע את עצמכם באוזניות כשאתם מדברים במקרופון. מה עוזר לכם לוודא שאתם לא צועקים יותר מידי אל תוך המקרופון גם כשהשמע מאוד חזק. ה-ChatMix זו הגלגלת הזו שאנחנו מאוד מעריכים על האוזניות שנותנת לנו להגדיר את העוצמה בין הסאונד של המשחק לסאונד של החברים שלנו בין רגע. דבר זה עוזר מאוד לוודא שהסאונד של המשחק לא עולה על של החברי קבוצה שלנו, מה שמאוד קריטי במיוחד ב-eSport, וחסר מאוד ב-Arctis Prime!

אוזניות גיימינג לטוב ולרע

אוזניות ה-SteelSeries Arctis Prime תופסות את האמצע של ליין ה-Arctis גם מבחינת ביצועים וגם מבחינת מחיר – 499 ש"ח (מחיר מומלץ לצרכן) והן משווקות אל שחקנים תחרותיים אשר לא רוצים להסתבך עם הגדרות מעיקות של EQ, או שלא קריטי להם פיצ'רים מתקדמים כמו ה-ChatMix.

בצד הטוב, ה-Arcits Prime נוחות, מבודדות רעשים בצורה טובה, עם ריפוד נוח ונעים לשימוש וטווח תדרים גבוה מרוב אוזניות הגיימינג בשוק בדומה לרמה של ה-Arctis Pro או ה-Arctis Pro Wireless, מה שאומר חווית גימינג איכותית עם סאונד ששווה את הכסף. המיקרופון עצמו גם איכותי כמו שאר הסדרה.

אך למרות כל זאת, ישנם דברים שחסרים: אין אפשרות לחבר דרך USB, ואולי הכי בעייתי בעיניי זה החוסר של ה-mic sidetone וה-ChatMix. האפשרות של לשלוט במהירות בין הקול של הצאט לסאונד של המשחק מאוד חשוב בזמנים קריטים של אקשן כבד.

אתם פשוט תצטרכו לחיות עם חווית הסאונד מהקופסה של אוזניות הArctis Prime כי זה די מה שאתם תקבלו. החוויה מיועדת להיות plug-and-play אך פרופיל הסאונד המובנה עם הבאס הכבד יכול להעפיל קצת על החוויה.

אם אתם מחפשים אוזניות איכותיות עם מעט פיצ'רים שיעשו את העבודה במחיר טוב, אז ה-Arctis Prime בהחלט עשויות להיות האוזניות עבורכם.

אוזניות SteelSeries Arctis Prime סופקו על ידי חברת ביקונקט.