הוא קל משקל ונוח ביד – ה-SteelSeries Prime+ הוא עכבר Esports איכותי שפשוט כיף להשתמש בו. הוא מציע מגוון אפשרויות התאמה מתקדמות שיאפשרו לכם להוציא ממנו כמה שיותר.


ה-SteelSeries Prime+ הוא עכבר חוטי שמיועד לגיימינג ככלל ו-Esports בפרט. הוא מציע קונפיגורציות מתקדמות, עיצוב נוח, ומסך OLED קטן בתחתית שיאפשר לכם להתאים אותו בקלות on-the-go.

מוביל אתכם יד ביד

כמו הרבה מאוד עכברים, תוכלו להשתמש ב-SteelSeries Prime+ ישר מהקופסה. רק תחברו אותו, והוא יעבוד, ופשוט יתן לכם את הגדרות היצרן. רק שבמקרה של ה-SteelSeries Prime+ אתם תקבלו הרבה יותר מזה. העכבר מציע מסך OLED קטן בתחתית העכבר, שבעזרת כפתור קטן וגלגלת העכבר, תוכלו להתאים באמצעותו את העכבר באופן מלא, מבלי להשתמש בתוכנה. וכן, אפילו הארה.

כמובן שאם אתם בבית ולא באיזה אצטדיון Esports, יהיה לכם הרבה יותר נוח להשתמש בתוכנה של SteelSeries. ולנוחיותכם, העכבר ידע להציע לכם להתקין אותה ישירות מהזכרון שעל גביו, אז אתם אפילו לא תצטרכו אינטרנט או לחפש את המוצר. ממש שירות VIP.

בתוכנה של SteelSeries אתם יכולים להתאים את העכבר בשלל צורות. תוכלו להתאים עד 5 פרופילים של CPI, בטווח שבין 50CPI ועד 18000CPI, עד רזולוציה של 50CPI. אם עקבתם אחרי ביקורות עכברים אחרות שלנו, אתם יודעים שזה לא התחום הכי רחב שאפשר למצוא היום, אבל רוב הסיכויים שהמשתמש הממוצע לא יצטרך CPI יותר גבוה מ-18 אלף (ורוב הסיכויים שיסתפק בהרבה פחות לדעתי). להזכירכם, עבור CPI גבוה, העכבר יהיה רגיש מאוד (יטוס בכל הזזה קטנה של העכבר) לעומת CPI נמוך שבו העכבר יהיה איטי מאוד ביחס לתזוזה שלכם.

SteelSeries Prime+ software

בעזרת התוכנה אתם יכולים להתאים גם את הרגישות של העכבר להאטה והאצה, עד פי שניים. זה אומר שתוכלו להתאים את העכבר כדי שיגיב מהר יותר להתחלת התנועה שלכם, או שיעצור בצורה קרובה יותר למיידית בסיום התנועה. זו קונפיגורציה שלא יצא לי לראות בעכברים לפני זה, ואני מעריך שהיא יכולה להיות שימושית למשתמשים מתקדמים.

בנוסף לאלו, העכבר מאפשר לכם לשלוט בקצב הדגימה Polling Rate שבו המחשב דוגם את העכבר. זה מאפשר לכם להוריד את קצב הדגימה במקרים שבהם הדגימה של העכבר מעמיסה על ה-USB שלכם, אבל באופן כללי אני מתאר לעצמי שרוב המשתמשים ישארו עם הדיפולט של 1000Hz. שאר האפשרויות הן 125Hz, 250Hz ו-500Hz, שזה סטנדרטי.

עכבר ה-SteelSeries Prime+ מאפשר לכם גם לבחור Lift Off Distance, שזה הגובה שממנו העכבר יחשב "לא נוגע בשולחן" וכבר לא יהיה רגיש לתזוזה. בנוסף, אתם יכולים להתאים את אפשרות ה-Angle Snapping, שמרסנת את התנועות שלכם עם העכבר. עבור Angle Snapping גבוה, כל תנועה שלכם עם העכבר תהיה פחות עגולה ויותר מרוסנת לצורה של קווים ישרים.

מעבר להתאמות טכניות, בתוכנה תוכלו להתאים גם את לחצני העכבר. ההתאמה די סטנדרטית – תוכלו להתאים כל לחצן להיות לחצן עכבר, מקש מקלדת, מאקרו, או קיצור מולטימדיה.

SteelSeries Prime+

לבסוף, בתוכנה תוכלו להתאים את ה-RGB של העכבר. האפשרויות מאוד מינימליות, מכיוון וההארה היא רק בנקודה אחת בעכבר, אבל תוכלו לבחור את צבעי ההארה. לרוע המזל, שמתי לב שההגדרה הזו מתאפסת בכל פעם שחיברתי את העכבר למחשב אחר (שזה משהו שאני עושה הרבה באופן אישי), אבל מצד שני, זה לא עכבר שאתם תקנו עבור ה-RGB.

מעבר לקונפיגורציות השונות, ה-SteelSeries Prime+ מצוייד בסוויצ'ים איכותיים והחיישן הכי מתקדם שיש היום ל-SteelSeries, והוא אכן מדוייק, ולא מאט או מפספס תנועה באף שלב.

נוחות זה איכות

ה-SteelSeries Prime+ הוא לא רק מרשים בפן הטכני, אלא גם מצויין מבחינת בניה וארגונומיה. העכבר לא גבוה מדי והיד שלי נחה עליו בקלות באחיזת Palm, וגם באחיזת Claw היה לי נוח להשתמש בו. גם לאחר שימוש ממושך, לא הרגשתי את כף היד שלי מאומצת באף שלב.

העכבר קל במיוחד ושוקל 71 גרם, שזה אמנם לא קל כמו עכברים אחרים שסיקרנו, אבל בהחלט קל מספיק בשביל שהוא לא יעייף לכם את היד במהלך השימוש.

SteelSeries Prime+

ל-SteelSeries Prime+ יש 5 כפתורים, שזה ה-3 הרגילים, ועוד שניים בצד, שזה סטנדרטי לעכברי גיימינג שלא מכוונים למשחקי אונליין. כל הפתורים בעכבר נוחים ונגישים, נלחצים בקלות מספיק כשאתם רוצים ללחוץ עליהם, ולא נלחצים בקלות כשאתם לא מתכננים ללחוץ עליהם.

פשוט ופורמלי

בכל מה שקשור לנראות, ה-SteelSeries Prime+ די פשוט. הוא צבוע בשחור מט, עם סמל של SteelSeries באפור. הוא בנוי בקווים עגולים ואסתטיים, ולא מתבלט לטוב ולרע.

יש לו נקודת הארה אחת על גלגלת העכבר, שאותה אפשר להתאים בעזרת התוכנה לשלל אפשרויות הארה. ה-RGB שלו לא בוהק במיוחד, והוא בקלות הלך לאיבוד לצד שאר הסט-אפ שלי, שזה קצת חבל אם לשם זה באתם.

SteelSeries Prime+

ה-SteelSeries Prime+ הוא עכבר מצויין שנותן לכם גם חוויית משתמש נהדרת, וגם אפשרויות התאמה מרובות. היכולת להתאים אותו בלי התוכנה באמצעות הצג בתחתית היא אמנם לא תמיד הכי שימושית, אבל בהחלט נותנת אפקט ואו טוב בהתחלה.

הוא לא מציע הרבה מעבר לעכברים שעולים חצי ממנו, אבל את מה שהוא עושה, הוא עושה בצורה מושלמת, כשהחסרון היחיד שלו, שהוא לא באמת כזה משמעותי, זה שהוא סך הכל די צנוע במראה.

ה-SteelSeries Prime+ צפוי להמכר בארץ במחיר מומלץ לצרכן של 419 שקלים.

עכבר SteelSeries Prime+ סופק על ידי חברת ביקונקט.