סדרת משחקי היריות מגוף ראשון Halo, נחשבת כלחם והחמאה של Microsoft, והחברה מקפידה להוציא משחק חדש בכל כמה שנים; על אחת כמה וכמה כשמדובר ביציאה של קונסולה חדשה: ה-Xbox Series X. המשחק השישי בסדרה, Halo Infinite היה אמור לצאת ביחד עם ההשקה של הקונסולה, אך נדחה בגלל המגפה העולמית. למרות זאת, המפתחים מאמינים כי נזכה לקבל את המשחק בזמן המשוער, ואף עדכנו אילו פיצ'רים יהיו זמינים בהשקת המשחק, ואילו לא.

אז אילו פיצ'רים לא יהיו זמינים עם השקת המשחק? ראשית, המפתחים הסבירו כי ל-Halo Infinte לא יהיה מצב co-op עבןר הקמפיין הראשי בהשקה, כך שלא נוכל לשחק את הקמפיין עם שותפים. "למרבה הצער, כשמיקדנו את הצוות לחוויה איכותית לקראת ההשקה, קיבלנו את ההחלטה הקשה לדחות את מצב ה-co-op של הקמפיין" אמר במאי המשחק. עם זאת, הוא הבטיח כי מצב הקו-אופ יהיה זמין במהלך Season 2, כשכל עונה תארך כ-3 חודשים.

בנוסף לכך, לפי המפתחים גם "Forge Mode" לא יהיה זמין בהשקה. למי שאינו מכיר את משחקי Halo, מדובר על מצב שבו אפשר ליצור ולערוך מפות במולטיפלייר. מצב כזה הוצג לראשונה ב-Halo 3 ומאז קיים בכל אחד ממשחקי Halo עד היום. לפי המפתחים, מצב זה יהיה זמין במהלך Season 3, כך שכנראה נוכל לראות את המצב זה רק כחצי שנה לאחר ההשקה.

halo infinite

אז סיפרנו מה לא נראה בהשקה של המשחק, אך הפיצ'ר המרכזי של המשחק עדיין קיים: מצב המולטיפלייר בחינם. מצב זה הוצג לראשונה עוד בסרטון הדמו שיצא בשנה שעברה, ובאמצעותו נוכל לשחק במצב המולטיפלייר, גם אם לא רכשנו את המשחק. בנוסף לכך, נראה כי המשחק ירוץ בצורה חלקה מאוד, ברזלוציית 4K, ובקצב רענון מהיר ביותר של 120 פריימים לשנייה, הודות לכרטיס המסך החזק של ה-Xbox Series X. חברת 343 Industries מבטיחה כי Halo Infinite הולך להיות משחק ה-Halo הגדול ביותר עד כה, כך שיש למה לחכות.

המשחק Halo Infinite עתיד לצאת במהלך תקופת החגים (נובמבר-דצמבר) 2021, אך כרגע אין תאריך יציאה רשמי. המשחק יהיה זמין ל-Xbox Series X/S, Xbox One ולמחשב האישי.