בשבוע שעבר, במסגרת תערוכת Xbox Games Showcase הוצגו משחקים חדשים שיפעלו על הקונסולה החדשה Xbox Series X, ביניהם הכותר Halo Infinite, הכותר החדש של סדרת משחקי הדגל של Microsoft. (השישי במספר), Halo Infinite הוא הכותר השישי בסדרה, וכמו קודמיו יהיה משחק יריות מגוף ראשון. המשחק עתיד לצאת בתקופת החגים השנה, ביחד עם קונסולת ה-XBox Series X.

במהלך התערוכה זכינו לראות טריילר משחקיות ארוך בו הוצג עולם המשחק, היכולות המיוחדות של הדמות הראשית, והאויבים השונים בהם נילחם במהלך המשחק. עליי לציין שניכר שמי שהדגים את הדמו כנראה חרש עליו לא מעט, כי הוא ידע בדיוק איפה כל דבר נמצא.

עם כל הכבוד לקמפיין לשחקן יחיד, משחקי Halo לא שלמים בלי מצב המוליטפלייר שלהם. אמנם לא ראינו את מצב המולטיפלייר בטריילר ששוחרר, אבל Microsoft לא שכחו ממנו; לפני כמה ימים החברה אישרה בעמוד הטוויטר שלה שהמשחק יקבל מצב מולטיפלייר בחינם, שיהיה זמין גם לשחקנים שלא רכשו את המשחק המלא.

בנוסף לכך שמצב המולטיפייר יהיה בחינם גם אם לא תרכשו את המשחק, Microsoft מתגאים בכך ש-Halo Infinite ירוץ ברזלוציית 4K ובקצב מהיר ביותר של 120 פריימים לשנייה. בעזרת המנוע הגרפי החזק של Xbox Serise X שאותו תיארנו עוד בפברואר שמאפשר גם זמני טעימה נמוכים, אנחנו בהחלט מצפים להרוג חייזרים בקמפיין, ומצד שני למות הרבה על ידי שחקנים ברחבי העולם וכל זה ברזולוציה גבוהה ביותר.

Halo Infinite

ההכרזה על המצב החינמי לא תיארה כיצד תוכלו לשחק בו, אך טמנה הבטחה לפרסום פרטים נוספים בקרוב. ההנחה שלנו היא שתצטרכו להוריד את מצב המולטיפלייר בנפרד מהמשחק הרגיל כדי שתוכלו לשחק בו, בדומה למשחק Call of duty: War Zone שיצא במרץ השנה. בנוסף, Halo Infinite יהיה כלול ב-Xbox Game Pass כבר ביום יציאתו, יחד עם עוד הרבה משחקים חדשים.

Halo Infinite צפוי לצאת בחגים (נובמבר- דצמבר) 2020, כמשחק הדגל של קונסולת ה-Xbox Series X, ואם אין לכם עניין בקונסולה החדשה כרגע, המשחק יהיה זמין גם עבור Xbox One ועבור המחשב האישי.