אתמול בסוף תצוגת PlayStation Showcase הציגה Sony את המחירים של שני הדגמים PlayStation 5, וחשבתי לתומי שתם ונשלם, ולא נראה עוד משהו חדש. אולם, להפתעתי ולשמחתי הגדולה, ג'ים ריאן (Jim Ryan), נשיא ומנכ"ל Sony Interactive Entertainment היה שם כדי לומר שיש להם עוד קלף בשרוול, והציג את הטיזר למשחק God of War: Ragnarok.

המשחק יהווה ככל הנראה המשך ישיר למשחק הקודם בסדרה, God of War, שהיה מעין soft reboot לסדרת המשחקים המצליחה מבית Santa Monica Studios, ואחד מוצלח ביותר לכל הדעות. במשחק God of War שיחקנו את פאפא-קרייטוס (Kratos) וילדו הנאמן, בוי(!) הידוע בכינויו אטראוס (Atreus).

אני לא אהרוס לכם את הסיפור אם לא הספקתם לשחק (לכו עכשיו ומיד לשחק בזה אם עוד לא עשיתם זאת), אבל בואו נגיד שנשארו לקרייטוס כמה אלים נורדיים לחסל כדי להראות להם שלמרות החזות האבהית והאוהבת שלו הוא עדיין יפוצץ להם את הצורה אם הם יפריעו לו לחיות את חייו.

אם חשבתי שאדחה את הקץ בקניית ה-PlayStation 5 ואמתין עד ליציאת Horizon Forbidden West, משחק ההמשך של המשחק הנהדר Horizon Zero Dawn, הרי שהתבדיתי לחלוטין כי תאריך היציאה המשוער של God of War: Ragnarok הוא 2021. להערכתי המשחק יצא בחגים של 2021 בעוד Horizon Forbidden West יצא לכל המוקדם בשנת 2022.

אני מחכה בקוצר רוח לפרטים נוספים על God of War: Ragnarok ומקווה שנראה בקרוב מאוד משהו שהוא קצת מעבר לאומגה כחולה על רקע שחור.