לאחר שמועות רבות והדלפות מפה ועד הודעה חדשה, Hogwarts Legacy הוכרז באופן רשמי אתמול בתערוכת PlayStation Showcase. המשחק יתרחש, בניגוד לשמועות, בעולם הקוסמים שלפני זמנו של הארי פוטר, כמאה שנים לפני הסיפור.

זו כמובן לא השמועה היחידה שהוכחה כלא נכונה, אבל מכאן ואילך אתמקד במה שכן ידוע לנו בעקבות ההכרזה הרשמית ולא בהשערות ובהמצאות שרצו ברשת אך לפני כן הרשו לי להציג השערה קטנה משלי – המשחק Hogwarts Legacy כנראה לא יהיה לא המשחק היחיד שנראה בשנים הקרובות, שכן חברת Warner Bros פתחה חטיבה מיוחדת בשם The Portkey Games (משחקי מפתח המעבר) שמוקדשת למשחקי וידאו ומובייל המבוססים על עולם הקוסמים של ג'יי.קיי רולינג.

כאמור, במשחק נחווה את הוגוורטס של שלהי המאה ה-19, שנים רבות לפני שוולדמורט (מה התכווצתם בפחד, מוגלגי לב שכמוכם!) והארי עסקו בטנגו הקסום שלהם. המשחק יהיה משחק תפקידים בעולם פתוח, שככל הנראה לא יוגבל לכותלי בית הספר לכישוף ולקוסמות, הוגוורטס. על פי הטריילר, נחקור הרבה מקומות קסומים, לרבות היער האסור, בהם שוכנים יצורים מאיימים וסכנות קסומות אחרות.

ב-Hogwarts Legacy תגלמו קוסם או מכשפה צעירים, תלטשו את כישורי הלחימה שלכם, תבנו את היכולות שלכם ותלמדו כישופים רבי עוצמה. בנוסף, תצרפו לחבורה שלכם קוסמים ומכשפות שיעזרו לכם להתמודד עם האיומים שמסביב, ולעיתים אף תאלצו לעשות החלטות קשות שיוציאו את הדמות האמיתית שלכם אל האור.

Hogwarts Legacy

ללא ספק, למשחק יש פוטנציאל גדול להיות פרק אפל במיוחד בעולם הקוסמות של הארי פוטר, שזה מעולה ומוסיף עומק רב. תמיד רציתי לחוות את הסיפור מנקודת המבט של הדמויות המרושעות, ואולי במשחק הזה אוכל להיות לפחות מניאק, אם לא מרושע לגמרי.

מנכ"ל סטודיו Avalanche שאמון על פיתוח המשחק, ג'ון בלקבורן (John Blackburn), אמר ש-"Hogwarts Legacy הוא כה מיוחד בגלל שהוא מאפשר לשחקנים להשקיע את עצמם בנרטיב חדש שמלא בדמויות מורכבות וכמובן, בקסם". ואכן, נראה שבנוסף ללימוד קסמים, רקיחת שיקויים ואילוף חיות פלא (אם תדעו היכן למצוא אותן) יהיו הרבה דברים מעניינים לעשות בעולם הפתוח של המשחק.

בטריילר ראינו קרבות קוסמים מהירים, טרולים ודרקונים אימתניים ואפילו רכיבה על היפוגריפים, אך דבר אחד עוד לא הוצג בפנינו ושאני באופן אישי מאוד מקווה לראות. כן, אני מדבר על קווידיץ'. מאז המשחק העתיק והכיפי Harry Potter: Quidditch World Cup לא יצא לי לחוות עוד מספורט הקוסמים האהוב הזה, ואני מת לראות את זה שוב.

Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy צפוי לצאת מתישהו בשנת 2021, ויהיה זמין עבור PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X & S ולמחשב האישי.