לפני כשנה וחצי דיווחנו לכם על דליפה מהקדירה של חברת Warner Bros בהקשר של משחק חדש בעולמו של הארי פוטר. מסתבר שלא טרחו להצביע עם השביט על הקדירה ולומר "רפארו", כי הדליפות ממשיכות, והפעם זה קורה בתוך קהילת רדיט של הארי פוטר; המשתמש notexpectedbut טוען שהוא שייך לשיווק של Warner Bros ושהחברה הולכת להכריז השנה על המשחק שיקרא Hogwarts: A Dark Legacy.

אז מה אתם חושבים על הטריילר שהודלף לכאורה על RPG-עולם פתוח המתרחש בעולם של Harry Potter?

Gepostet von GamersPack Israel am Dienstag, 2. Oktober 2018

אם אתם זוכרים את השערות העבר, היו טענות ששם המשחק יהיה Harry Potter: Magic Awakened או Harry Potter: Magic Forever. אם זו לא הטרלה, הרי או שהשמועות הראשונות לא היו נכונות, או שהחליטו לקחת את במשחק לכיוון אחר לגמרי.

מנהלי קהילת הרדיט החליטו לתת לפוסט להשאר שם בתצורה של "כבדהו וחשדהו", כלומר הנחו את האנשים לא לקחת את המידע שלו כעובדה מוגמרת. כפי שתראו מיד, הוא באמת הביא המון מידע, כך שאם זו באמת מתיחה, היא מאוד מושקעת ובתכלס, אם זה לא ייצא בסוף זה קצת יבאס אותי.

שלום שנה חמישית

על פי השמועה, אתם תגלמו את דמותו של תלמיד שנה חמישית שעבר להוגוורטס מבית ספר אחר, דבר שכנראה חשוב מאוד לעלילה עצמה (ואף תואם להדלפה הקודמת). מדובר בתקופה שאחרי שילדיו של הארי סיימו את חוק לימודם בהוגוורטס, בית הספר המפורסם לכישוף וקוסמות, והמשחק יימשך מהשנה חמישית ועד לסיום הלימודים. בנוסף, תשחקו גם שנה אחת בתור הילאים. לדעתי, אם זה נכון, זה אומר שתהיה קפיצת זמן, כי יש עוד כמה שנים שצריכים ללמוד בהכשרת ההילאים.

עטיפת הספר Harry Potter and the Order of the Phoenix

דמותכם נתונה לשינוי ועיצוב, ואם כי המודלים לא מאוד מפורטים, הם אמורים להיראות טוב. בנוסף, תוכלו לקבוע את רמת טוהר הדם שלכם, מה שישפיע על דיאלוגים ומשימות צד במהלך המשחק. מבחינת שם הדמות שלכם, כנראה תוכלו לבחור את השם הפרטי בעוד שם המשפחה קבוע מראש וכך תיקראו על ידי שאר הדמויות.

במשחק תשובצו לאחד הבתים לפי הבחירות שלכם בעיצוב הדמות. לכל בית יש קו עלילה שונה, אך לעולם לא תשתפו פעולה עם הנבל. עם זאת, אתם תלמידי הוגוורטס ואתם בטוח מחפשים צרות, ולכן תוכלו לבחור גם בחירות לא טובות. למעשה, המשתמש טוען כי חלק מהבחירות עלולות לגרום למוות של דמויות חשובות.

כתלמידי הוגוורטס, תיקחו חלק באליפות הבתים ותזכו או תאבדו נקודות לבית שלכם. כמו כן, תוכלו לקחת חלק בתחרויות הקווידיץ' ועל פי המדליף, משחק הקווידיץ' מפורט מאוד. בנוסף תוכלו לשחק במיני משחק קלפים בסגנון Gwent, שכנראה מבוסס על קלפי הקוסמים שמקבלים עם צפרדעי השוקולד.

quidditch world cup
מהמשחק Quidditch World Cup

אין אף אחד שיודע את כל הסודות של הוגוורטס, אבל זה מה שתנסו לעשות ב- Hogwarts: A Dark Legacy. הוגוורטס הוא רק אחד מתוך ארבעה מיקומים בעולם הקסמים אותם תחקרו במשחק, וידועים כרגע עוד שניים – הוגסמיד ומשרד הקסמים. את רוב המשחק תבלו כמובן בהוגוורטס, אך תמצאו את עצמכם במיקומים מפתיעים פה ושם, וסוף המשחק יהיה בלונדון, כעובדי משרד הקסמים.

קוסם טוב, קוסם רע

הסיפור מתקדם לאט, אך הטענה היא שיהיו כמה רגעי סיפור מטורפים. במהלכו, תוכלו לצפות לפחות לאזכורים של דמויות מוכרות, ואף להופעה של הארי פוטר בעצמו בשלב מסויים. להערכתי זה יקרה בשלב בו אתם הילאים, וכנראה תפגשו אותו במשרד הקסמים או באיזו משימה חשובה.

כידוע, וולדמורט (כן, אני חסר בושה) כבר לא קיים, אך האפילה נמצאת; במשחק תאלצו להתמודד עם אוכל מוות לשעבר, אכזר, מוכשר וממורמר, ועם אויבים אחרים. האויבים בסיפור גם יתחזקו, עם מערכת שמזכירה מאוד את מערכת ה-Nemesis במשחקי Shadow of Mordor.

אמנם בהארי פוטר הרבה מהקרבות נראו כמזל גרידא, אך כאן מערכת הקרב תדרוש מכם מחשבה וטקטיקה כדי לנצח, ולא סתם לחיצה על כפתורים. תילחמו בקוסמים, ביצורי פלא ואף תערכו דו-קרב מול יריבים מסויימים. במקרים של מוות שלא בזמן משימה, הדמות שלכם תתעורר במרפאה עם אפקטים שליליים זמניים, במקום מהשמירה האחרונה.

Hogwarts a dark legacy
עטיפת הספר Harry Potter and the Chamber of Secrets

עץ היכולות שלכם יכיל חמישה ענפים בהם תוכלו להתפתח, עם יכולות כמו שליטה ביצורי קסם והקפאת הזמן. בנוסף תוכלו לפתח נטיות לטוב ונטיות לרע, אך רעים ככל שתהיו, לא תוכלו ללמוד את הקללות שאין עליהן מחילה. במהלך הלימודים תוכלו לעשות מטלות כיתה הדורשות לפתור חידות מסובכות ובכל להשיג בונוסים מיוחדים.

המערכת תיצור יריבים עבורכם, וזה לא הכל – היריב הראשי (לא להתבלבל עם הנבל הראשי) שלכם יווצר רנדומלית מתוך המערכת הזו, אך למרות שבכל פעם שתתחילו מחדש את המשחק היריב יהיה שונה, הוא ידובב על ידי אותו שחקן קול. רק אציין שתוכלו להביס, להרוג או להפוך את היריב לחבר, כתלות בהחלטותיכם.

שרביטים בהיכון

כפי שאולי הבנתם עד עכשיו, המשחק לא ידידותי לילדים וזה שינוי אווירה חד מספרי הארי פוטר. דירוג המשחק עשוי להיות לגילאי 13 ומעלה או אפילו 17 ומעלה, בשל האווירה האפלה והאפשרויות האלימות. בנוסף תהיה אופציה לפתח יחסים רומנטיים בין הדמויות, עד לאפשרות של חתונה בסוף המשחק.

Harry Potter romance
רומנטיקה בחדר הסודות, מתוך הסרט Harry Potter and the Deadly Hallows

חלק מחבריכם למסע יצטרפו אליכם למשימות ותוכלו להורות להם מה לעשות. המדליף טוען שהמשימות כהילאים קיבלו השראה מהמשחק L.A. Noire, אך לא יודע להעריך על כמה משימות כאלו מדובר. כמו כן, הוא מציין כי בשלב מסויים תשחקו דמות אחרת, שעשויה להיות אף דמות הנבל. לטענתו, המפתחים אמרו שזה יהיה כיף גדול והפתעה גדולה, מה שגורם לי לחשוב שתשחקו דווקא את הארי פוטר או אחת מהדמויות המוכרות.

לסיום, המדליף טוען שנראה טריילר רשמי וסרטון משחקיות עוד לפני אוגוסט 2020, ושהמשחק Hogwarts: A Dark Legacy עתיד לצאת סביב יוני 2021. היות וכאמור, הפוסט עוד באוויר, תוכלו להכנס ולשאול שאלות נוספות, עליהן הוא עשוי לענות לכם.