זה לא סוד שאחרי הכותר המעולה והאחרון, Persona 5 Royal, סדרת Persona הפכה למאוד מעניינת בעיני. לפי שמועות חדשות ממגוון מדליפים, כולל כמה הוכחות מאוד משמעותיות, המשחק שנחשב לטוב ביותר בסדרה, Persona 4 Golden, בדרך ל-Steam, ויגיע בקרוב מאוד.

Persona 4 Golden הוא הגרסה המשופרת של Persona 4, שיצא במקור ל-PlayStation 2 ב-2008. על אף ש-Persona 4 Golden נחשב בעיני מעריצים רבים בתור המשחק הטוב בסדרה, הוא נשאר "תקוע" על קונסולה קצת פחות אהובה, ה-PlayStation Vita. המשחק לא ראה גרסאות מחודשות לאורך עידן ה-PlayStation 4, על אף שמעריצים רבים, ביניהם אני, היו קונים אותו מבלי להניד עפעף.

לשמחתנו, לפי שמועות חדשות, כנראה ש-Persona 4 Golden הולך לנתץ את שלשלאות ה-PlayStation Vita, ובכללי ה-PlayStation, ולהגיע למחשב דרך Steam. ההכרזה המיועדת, אם היא אכן תתקיים, צפויה לבוא ב-PC Gaming Show ב-13 ליוני, החודש. עד כאן נשמע מצויין נכון? בואו נפרט עוד את כל מה שאנחנו יודעים.

אתמול, בהצהרה טיפה מפתיעה, מפתחת הסדרה Atlus הצהירה שהיא תנכח באירוע של PC Gaming Show ושהיא מביאה איתה חדשות מעניינות. בנוסף, המפתחת הזמינה מעריצים לעקוב אחרי עמוד היוצר החדש שלה ב-Steam, שכרגע כולל רק משחק אחד, Catherine Classic.

היום, המדליף המוכר SabiWabii צייץ שמקור שלו קיבל גישה לקבצים של Steam Database שמעידים על כך ש-Persona 4 Golden בדרך ל-Steam. בתגובה, המשתמש Nitomatta אימת את אותם פרטים ועדכן שרשומת SteamDB מספר 1113000 היא הרשומה של המשחק.

מהר מאוד אינסיידרים נוספים, כולל Wario64, ZhugeEX ו-Nibellion הצטרפו להפיץ את הבשורה, יחד עם פיסות מידע שונות שהם אספו בעצמם. בין אלה, ניתן לראות את עמוד ה-Denuvo של המשחק, וקישרו בין האייקון של המשחק שנמצא כאן, לרשומת המשחק שנמצאת כאן. כל ההוכחות הללו ניתנות לזיוף, כך שחשוב להתייחס לשמועה הזו בערבון מוגבל.

זה כמובן יהיה מאוד משמח אם Persona 4 Golden יגיע ל-Steam. למעשה, לפי ההדלפות, הוא צפוי לצאת ביום ההכרזה, ה-13 ליוני. נוכל לדעת בוודאות רק בהמשך, בפרזנטציה של PC Gaming Show שתתקיים בתאריך זה, ב-9 בערב. תוכלו לצפות בפרזנטציה דרך YouTube ודרך Twitch.