Warner Bros עובדים בימים אלה על פיתוח משחק חדש בעולמו של הארי פוטר, והפעם כמשחק תפקידים. כלומר, אם נאמין לוידאו שדלף בימים האחרונים.

הוידאו פורסם לראשונה על ידי משתמש רדיט בשם VapeThisBro, והוא נראה די מקצועי. ניתן להבחין בוידאו ביוצר דמויות, לחשים, קרבות קסומים, רקיחת שיקויים, חיות פלא והיכן למצוא אותן.

Harry Potter magic

המדליף טוען שהמשחק החדש יתרחש במאה ה-19, ויעקוב אחר דמות עם יכולות מיוחדות ואשר התקבל להוגוורטס באיחור (להיות המחפש הצעיר ב-100 השנים האחרונות זו לא יכולת מיוחדת, אם תהיתם). בתור התלמיד המחונן הזה, תזנקו היישר לשנה החמישית בבית הספר לכישוף ולקוסמות, שם יצטלבו דרכיכם עם כוחות עתיקים.

ככל הנראה, מדובר במשחק תפקידים בעולם פתוח ובגוף שלישי, עם שמונה "סוגי קוסמים" שונים לבחירה בשלב יצירת הדמות. כמו כן, תוכלו לבחור אם תרצו להיות קוסם טוב או שמא להצטרף לצד האפל. לא יכלנו שלא לשים לב שהדמות הראשית מטילה כמה כשפים מסוכנים. בנוסף, יש כמה רגעים בהם רואים בבירור שהדמות הראשית הורגת גובלינים על ידי נעיצת חרב או בדרך קצת פחות סולידית, להפיל עליהם בניין (הכל על ידי קסם, כמובן).

ההדלפה נגנזה מהר מאוד על ידי Warner Bros. ניתן לראות בכך מעין אישוש לכך שמשהו מתבשל בקלחת הרותחת שלהם. אם פספסתם ואתם רוצים מקור – יש לנו את הסרטון בעמוד הפייסבוק שלנו.

בהתחלה, היו שמועות ש"הארי פוטר והמשחק שלא הוכרז" נמצא בפיתוח על ידי Rocksteady Studios, המוכרים לנו בשל סדרת Batman Arkham המעולה. באופן טבעי, המעריצים היו נרגשים היות ולסטודיו הזה יש עבר של לקיחת IPs אדירים ורק להעצים אותם יותר.

Harry Potter beast

במעט הזמן שעבר מאז, הצלחנו להבין שככל הנראה דווקא Avalanche Software אמונים על פיתוח המשחק. Avalanche Software, שלא להתבלבל עם Avalance Studios, היוצרים של סדרת Just Cause, הם חברה אמריקנית אשר נרכשה על ידי Warner Bros ב-2017. לפני כן, הם היו הכוח המניע שמאחורי Disney Infinity על כל המשכיו.

כמו כן, מסתבר שהמשחק ייקרא "הארי פוטר: קסם מתעורר" (Harry Potter: Magic Awakened) או "הארי פוטר: קסם לעולם" (Harry Potter: Magic Forever), אם ניתן להאמין לציוץ שצייץ כתב החדשות של ה-BBC, ליזו מזימבה (Lizo Mzimba).

אם כל המידע הזה נכון, משחק התפקידים מעולמו של הארי פוטר צפוי לראות אור יום (או אור קצה שרביט) בסוף 2019 או תחילת 2020.