יהודים קמצנים יקרים שלי, שבו רגע. בשורות מרות בפי: המשחק הבא בסדרת God of War, אשר עתיד לצאת הן לקונסולות ה-PlayStation 4 והן לקונסולות PlayStation 5, לא יזכה לשדרוג חינמי לגרסת הדור הבא עבור מי שירכוש את הגרסה הנחותה-יותר.

החדשות מגיעות בעקבות הרעש וההמולה סביב Horizon Forbidden West שהובטח כי ישודרג חינם לדור הבא, הבטחה שסוני חזרו בה ממנה ואז חזרו ממנה שוב כשאמרו "שיקרנו? מה פתאום! לא שיקרנו! לא הבנתם אותנו היטב!". כלומר נכון להיום, אלו מכם שירכשו את גרסת ה-PlayStation 4 יזכו לשדרג לגרסת ה-PlayStation 5 בלי אגורה שחוקה נוספת – מה שמעלה את השאלה: מדוע בכלל שמישהו ירכוש את גרסת ה-PlayStation 5? בשביל קייס בצבע לבן על המדף?

אולם באותו פוסט בבלוג של סוני בו הם פיזרו את הערפל סביב Horizon, אישרה החברה שזה לא יהיה המצב עם משחקים נוספים של החברה דוגמת God of War או Gran Turismo 7, היְינו על-מנת לשדרגם אותם תצטרכו לשלם עוד 10$ (רגע, ואם אני משנמך מ-PS5 ל-PS4 סוני יחזירו לי כסף?).

החדשות הללו כמובן הכעיסו לא מעט יהוד- כלומר גיימרים, משום שהמחירים של משחקי הדור הבא ממילא יקרים להחריד, ולאור העובדה כי במיקרוסופט מחלקים משחקים חדשים על ימין ושמאל תמורת פלוץ ושארית, אפשר להבין מדוע הגיימרים הנאמנים של סוני כועסים ועצבניים.

בכל אופן, נזכיר לכם שביום חמישי הקרוב יתקיים אירוע PlayStation Showcase בו אולי סוני יכריזו, סוף סוף, על מנוי שיתחרה ב-Xbox Live Gold ואז כולם יהיו מרוצים. או שלא. נמשיך כמובן לעדכן.