המשחק God of War לפלייסטיישן 4 הוא יצירת מופת. בין אם זה הסיפור, המשחקיות, או הגרפיקה, ב-2018 התרגשנו, כעסנו, שמחנו, וליווינו את קרייטוס למסע עם בנו אטריאוס. בעוד שאנחנו מחכים למשחק ההמשך שצפוי להגיע בהמשך השנה בקוצר רוח, המשחק של 2018 מקבל עדכון גרסה משמעותי לקונסולת ה-PlayStation 5 (לאותם 2000 איש שהשיגו בארץ, תהנו).

העדכון God of War (2018) Enhanced Performance Experience for PlayStation 5 שצפוי להגיע מחר ה-2 לפברואר 2021 יחליף בקונסולות ה-PlayStation 5 את מצב האפשרויות הקיימות וישפר את ביצועי המשחק והרזולוציה בהתאם.

מצב הריצה החדש, שמותאם לקונסולת ה-PlayStation 5, יאפשר לכם לשחק ב-60 פריימים בשניה בזמן שאתם משחקים ברזולוציית 2160p דרך 4K Checkerboard Resolution. בגרסת הדור הנוכחי אמנם יכולתם להנות גם מ-2160p דרך 4K Checkerboard Resolution, אבל רק ב-30 פריימים לשניה. תוכלו גם לחזור להגדרות הוידאו הישנות של המשחק באמצעות בחירת Original Performance Experience.

אם עדיין לא שיחקתם ב-God of War ויש ברשותכם PlayStation 5 המשחק זמין בחינם למנויי ה-PlayStation Plus דרך ה-PlayStation Plus Collection, רשימה של 20 משחקי PlayStation 4 הניתנים חינם לכל מי שיש ברשותו PlayStation 5. אם כן שיחקתם, העדכון ייתן לכם סיבה נוספת למשחק נוסף.