עברו כמעט 4 שנים מאז שקיבלנו מידע חדש על משחק ההמשך המצופה של המכשפה האהובה ביונטה, שעתיד לצאת אקסקלוסיבית ל-Nintendo Switch. בזמנו קיבלנו טיזר קצרצר שמסביר כי המשחק בפיתוח, אך לא קיבלנו מידע נוסף. לאורך השנים התחילו להיווצר שמועות לפיהן המשחק מבוטל, או בכלל לא בפיתוח. השבוע, במאי סדרת המשחקים הידקי קמיה (Hideki Kamiya), אמר ש"נשמע חדשות על המשחק כבר השנה", ופתח את שנת 2021 בצורה טובה למעריצי הסדרה. הבמאי אף הוסיף: "עכשיו ינואר, אנחנו חייבים שיצא משהו, נכון?" ורומז על כך שעוד במהלך השנה נשמע חדשות על המשחק Bayonetta 3.

לאלו מכם שלא מכירים, המשחק Bayonetta הוא משחק מסוג Hack-and-Slash שבו עוקבים אחרי חייה של ביונטה, המכשפה האחרונה של ה-Umbra Witches שמתעוררת אחרי 500 שנה, בלי לדעת מה קרה לה. במהלך המשחק היא לומדת על עברה, ועל המלחמה בין ה-Umbra Witches ואויביהן, ה-Lumen Sages. ביונטה יכולה להשתמש במגוון נשקים כגון אקדחים, שוט, חרבות קטאנה, וגם השיער שלה, ובעזרתם היא משמידה הרים של אויבים בדרכה לגלות את האמת.

במקור, Bayonetta יצא ל- Xbox 360 ול-PlayStation 3, אך לאחר מכן, כאשר נינטנדו קנו את הזכויות על המשחק, הוא הגיע גם ל-Wii u. המשחק השני בסדרה יצא באופן אקסלוסיבי ל-Wii u ולאחר מכן גם כחבילה של שני המשחקים ל-Nintendo Switch.

לפני שנתיים אף קיבלנו חבילה של המשחק הראשון ביחד עם משחק נוסף של המפתחת Platinum Games, בשם Bayonetta & Vanquish 10th Anniversary Bundle כחגיגות 10 שנים ליציאת המשחקים. היו אלו חידושים של המשחקים לקונסולות הדור הנוכחי דאז, וכך שגם מי שבבעלותו PlayStation 4 ו-Xbox one יכל ליהנות מהמשחקים.

עד שנקבל מידע חדש על Bayonetta 3 או אפילו תאריך יציאה (אולי אנחנו יותר מידי אופטימיים), תוכלו להתחיל את המשחקים המצוינים בסדרה במגוון פלטפורמות כמו Nintendo Switch, Xbox One, PlayStation 4, וכמובן במחשב האישי. כאמור, המשחק השלישי עתיד להיות אקסלוסיבי ל-Nintendo Switch, אך אולי גם יגיע בסופו של דבר לפלטפורמות אחרות, כמו קודמיו. יאללה שיגיע, אנחנו כבר מתים להיכנס שוב לנעליה (או יותר נכון עקביה) של המכשפה המגניבה!