תערוכת 2021 E3, אחת מתערוכות המשחקים החשובות בעולם' תנחת אלינו בשבוע הבא במתכונת דיגיטלית. לאחר ש-Ubisoft חשפו חלק מהתכנים וההכרזות החדשות המצופות לנו במצגת Ubisoft Forward הקרובה, תורה של Square Enix לחשוף את המשחקים וההכרזות השנתיות. בואו נאמר שהולך להיות מעניין השנה אצל החברה היפנית.

אולי החלק הכי מעניין בהכרזה הוא מידע חדש על המשחק של Platinum Games שאולי מוכרת לכם מ-Bayonetta, Astral Chain ואף Nier Autometa. אני מדבר כמובן על Babylon's Fall, שהוצג לראשונה בסוף 2019 במצגת של סוני State of Play, ומאז נעלמו עקבותיו. הטריילר הציג משחקיות האק אנד סלאש מעניינת באווירת ימי הביניים עם קרבות בוסים ענקיים – יש לי הרגשה שמגדל בבל הולך ליפול בקרוב מאוד.

במהלך המצגת ניחשף גם למשחק חדש מאת EidosMontréal האחראית על סדרת Deus-Ex המחודשת והמצוינת. השנה, Deus-Ex Himan Revolution יחגוג עשור ליציאתו אז לא אופתע אם יצא משחק חדש בסדרה שיקשר בין המשחקים שיצאו בתחילת שנות ה-2000 לסדרה החדשה. אך אם EidosMontréal יעבדו על חזרתו של מותג אחר, או סדרה חדשה לגמרי הרי זה משובח.

בנוסף, נקבל מידע חדש על ההרחבה של המשחק Marvel's Avengers, הנקראת Black Panther – War for Wakanda המציגה לנו לראשונה את הפנתר השחור ואת וואקנדה במשחק. במהלך המצגת יחשפו גם עדכונים ואירועים עתידיים של Marvel’s Avengers.

Marvel's Avengers 1.5.0 Custom Harm Room

Life is Strange: True Colors יקבל גם הוא חשיפה מעמיקה, ונקבל הצצה ראשונה על Life is Strange: Remastered Collection, אוסף הכולל את המשחק הראשון והמשחק Before The Storm אשר יקבלו שינוי גראפי מרענן.

ב-10 ליוני, 2021 יוצאים העדכון והרחבת Intergrade של Final Fantasy 7 Remake, שזה שלושה ימים לפני האירוע של Square Enix. לכן, לא אופתע מאוד אם נקבל איזשהו טיזר שיציג את חלק 2 של הרימייק, או אולי תוכן נוסף לחלק הראשון.

האירוע של Square Enix יחל ביום שלישי 13 ליוני, 2021, בשעה 22:15 שזה מצוין, כי בשנים קודמות האירוע התרחש תמיד קרוב ל-4 לפנות בוקר שעון ישראל. ניתן יהיה לצפות במצגת דרך אתר הכנס של E3, ערוץ היוטיוב הרשמי, או ערוץ הטוויצ' הרשמי.