Final Fantasy 7 Remake Intergrade – טריילר מורחב מציג את הגרפיקה המשופרת ועוד מהפרק הנוסף

בחודש שעבר בסוף פרזנטציית State of Play של Sony הוכרז Final Fantasy 7 Remake Intergrade, גרסת הדור הבא של המשחק המצוין על ה-PlayStation 5. אתמול יצא טריילר מורחב המראה את השיפורים הגרפיים שנעשו למשחק ועוד קצת משחקיות מההרחבה החדשה המספרת על יופי (Yuffie Kisaragi) והדמות החדשה בסדרה, סונון (Sonon Kusakabe).

הטריילר החדש מציג את השינויים בגרפיקה, כשהוא מציג איך המשחק נראה כיום על ה-PlayStation 4 ומראה איך הוא יראה בגרסה המשופרת על ה-PlayStation 5. אנחנו רואים בין היתר את החדות המשופרת של הטקסטורות, תוספת תאורה, תוספת ערפל, ואת האפשרות לשחק בשני המצבים – Graphics Mode שמאפשר להציג גרפיקה ברזולוציית 4K, או Performance Mode המאפשר לשחק ב-60 פריימים לשניה.

בנוסף, בסרטון מראים שבזכות כונן ה-SSD של ה-PlayStation 5 זמן הטעינה של שמירות מסתכם ב-5 שניות בלבד, או אפילו פחות. מצב הצילום גם מככב פה, פיצ'ר שהמון מעריצים ביקשו כשהמשחק יצא, ואני בטוח שאנחנו הולכים לראות צילומים מאוד מרשימים, בין אם אלה הנופים המרהיבים, הדמויות הצבעוניות, או השיער הכל כך מושלם של קלאוד. לקראת סוף הטריילר מראים שוב את יופי נלחמת נגד שני בוסים ועוד קצת משחקיות.

העדכון וההרחבה של Final Fantasy 7 Remake Intergrade עתידים לצאת ב-10 ליוני 2021, כל מי שרכש את המשחק באופן פיזי או מהחנות של Sony יקבל את השדרוג של ה-PlayStation 5 ללא תשלום, אבל יצטרך לשלם על ההרחבה החדשה. עם זאת, מי שקיבל את המשחק מה-PS Plus יצטרך לרכוש את השדרוג וההרחבה ל-PlayStation 5.

אז לכל מי ששם את ידו על PlayStation 5 האם בכוונתכם לרכוש את ההרחבה ברגע שהיא יוצאת? או אולי לשחק שוב פעם ב-60 פריימים לשניה? אני בהחלט רואה את עצמי ממשיך לסיבוב שלישי במשחק כשיגיע העדכון, כי Final Fantasy 7 Remake בהחלט היה אחד מהמשחקים הטובים ששחקתי בשנה שעברה, ואולי בכלל.