חברת Amazfit מוכרת בארץ בעיקר בזכות השעונים החכמים שלה, ולמרות שזה הוא אכן עיסוקה העיקרי, היא חברה שמעסקת בכל מה שקשור לאופנת ספורט – שעונים, אוזניות, ביגוד, נעליים, ואפילו הליכוניים חשמליים. יחד עם זאת, שעונים חכמים הם הנתח הגדול ביותר ממוצרי החברה, עם לא פחות מ-22 דגמי שעונים שונים, החל משעוני ספורט, שעונים אופנתיים (כמו ה-GTS 2) ושעונים חכמים בסיסיים כלליים.

היום החברה משחררת דגם נוסף למשפחת שעוני הספורט שלה, ה-Amazfit T-Rex Pro, שהוא בעצמו שעון ממשיך לאחד הדגמים הפופולריים של החברה, ה-Amazfit T-Rex שיצא ב-2020, כש-Amazfit לוקחת את אחד השעונים היותר מוצלחים שלה – ומשפרת אותו עם פונקציות חדשות, ועמידות בתקנים צבאיים, כך שתוכלו לקחת אותו איתכם לכל פעילות ספורטיבית, מבלי לפחד עליו.

Amazfit T-Rex Pro – מוח גדול, קליפה קשיחה

ה-Amazfit T-Rex Pro מגיע עם צג בגודל 1.3 אינץ' בטכנולוגיית AMOLED ורצועת סיליקון גמישה שאמורה לנדף זיעה בצורה אופטימלית ביחס לרצועות רגילות. חברת Amazfit לא סתם מציינת שהשעון עמיד לסביבה, אלא העבירה אותו במבחני סביבה קשים שזיכו אותו בתקן MIL-STD-810G, המשמש את צבא ארה"ב בכדי לוודא שהציוד שבו משתמשים החיילים יעמוד בשדה הקרב לזמן ממושך במיוחד.

ה-Amazfit T-Rex Pro מגיע עם עמידות למים של עד 10 אטמוספרות, מה שמתורגם לעומק של כ-100 מטרים, אם כי לא הייתי מנסה לצלול איתו לעומק שכזה. בנוסף, השעון תומך בכל ארבעת מערכות הלווין הגדולות (GPS האמריקאית, GLONASS הרוסית, Beidou הסינית ו-Galileo האירופאית) ובכך לאפשר למשתמש לקבל את המיקום שלו בדיוק מקסימלי, ביחד עם מד גובה ברומטרי ה-Amazfit T-Rex Pro יאפשר לכם תמיד לדעת היכן אתם, בדיוק מקסימלי.

ה-Amazfit T-Rex Pro יגיע עם 100 תוכניות ספורט מגוונות לבחירתכם בהתאם לספורט אותו אתם אוהבים, ויכלול יכולות מעקב מתקדמות אחר הבריאות שלכם – מדידת סטורציית חמצן בדם, ניטור דופק, מעקב שינה וזיהוי תגובות לחץ. על היכולות האלו תוסיפו את הפונקציות הסטנדרטיות של מעקב אחר מרחק, מהירות, שריפת קלוריות, חיישני תאוצה וכיוון, חיישנים מגנטיים, וכמובן כל הפונקציות המוכרות של שעון חכם (הודעות טקסט, שיחות, תזכורות, שליטה על מוזיקה בטלפון וכו').

את כל הטכנולוגיה הזאת מחזיקה סוללה של 390mAh, שע"פ Amazfit מסוגלת להחזיק לא פחות מ-18 ימים של שימוש בסיסי, או עד 9 ימים של שימוש אינטנסיבי. כך שגם אם הנתונים האלו הם נתוני מעבדה – גם אם נחלק את הזמן הזה ב-2 עדיין נקבל זמן מרשים ביותר לשעון חכם.

ה-Amazfit T-Rex Pro צפוי לעלות כ-799 ש"ח בארץ (בה הוא ישווק ע"י קבוצת ח.י) ולהגיע עם שנה אחריות. השעון יהיה זמין ב-3 צבעים שונים: שחור, אפור וכחול (אותם תוכלו לראות למעלה), ובניגוד לקודמו – לכלול תמיכה בעברית.