ה-Amazfit GTS 2 הוא שעון קטנטן, משוכלל ומעוצב בטוב טעם. למרות שלא יכולתי לבחון אותו לעומק, הוא בהחלט שעון נהדר.


לפני שאתחיל את הביקורת, אציין כי לא היה לי שעון חכם בעבר. ה-Amazfit GTS 2 הוא הפעם הראשונה שאני מתנסה עם שעון שכזה, ולכן זה הפך את החוויה הזאת למעניינת במיוחד עבורי, שכן הזדמן לי לראות לראשונה עד כמה באמת שעון כזה יכול להיות שימושי (אם בכלל). בשורה התחתונה – בהחלט היה לו שימוש עבורי על אף שזמני איתו היה קצר מהמתוכנן.

ה-Amazfit GTS 2 הוא שעון קטן, מלבני וחביב שמגיע בכמה צבעים, וכולל גם מטען קטן ונאה. האמת? המראה שלו מצא חן בעיניי מאוד כבר מההתחלה. עם ההדלקה שלו, אנו מתבקשים להוריד את האפליקציה שלו לנייד ולחבר בין השניים. אל דאגה, זו פעולה קלה וקצרה למידי.

הרושם הראשוני שלי ממנו היה מאוד נלהב. בחנתי בקצרה את האופציות העומדות בפניי שבין היתר כללו מעקב אחר כמות הצעדים שלי, כיוון שעון מעורר ואפילו שליטה על המוסיקה שמתנגנת מהנייד. השעון בעל לחצן אחד מצד ימין שדרכו ניתן להגיע לתפריט הראשי. יש אפשרות להחליק ימינה או שמאלה והשעון יציג חלק כמה אפשרויות שניתן לשנות לפי צורך המשתמש, ודי בקלות.

מה בשעון?

מסך השעון בגודל של 1.65 אינץ', כפי שכתבתי מעלה הוא מלבני בעל רזולוציה של 348X442 ומסך מגע כמובן. הרצועה שלו עשוייה מסיליקות ורוחבה 20 סנטימטרים. הוא בעל חיבור Bluetooth, וחיי הסוללה שלו (בשימוש סטנדרטי) מגיעים לכשבוע ללא הטענה כלל. אצלי, הוא החזיק כמעט שישה ימים שלמים אבל מדובר על שישה ימים של שימוש מוגבר, שעליו ארחיב בהמשך.

החיישנים של השעון מסוגלים לעקוב ולתת תמונה על מצב השינה שלנו, מספר הצעדים שלנו, הדופק שלנו ועוד אלמנטים הקשורים לבריאות וחיי היומיום. הוא מגיע גם עם GPS מובנה, רמקול (שאינני רואה בו צורך) ו-3GB זיכרון לאיחסון שירים למי שמעוניין בכך.

לא הייתה לי האפשרות לבחון לעומק הרבה מהשעון וכאן אציין נקודה שלילית מאוד לגביו – הוא גרם לי לפריחה באזור הרצועה בתום כמה ימים ספורים של שימוש. הפריחה לא הייתה נוראית או הצריכה טיפול רפואי, אך היא נותרה על העור למשך כמעט שבוע ולא יכולתי לבצע את הבדיקה המלאה של השעון. אין לי אלרגיה לסיליקון וזאת הפעם הראשונה שנתקלתי בתגובה אלרגית כזו על העור בשל שימוש במוצר סיליקון שכזה, אך אני מאמינה שעם החלפת רצועה הבעיה הזאת יכולה להיפטר בקלות.

נוחות ופשטות

אם גם אתם כמוני, עושים שימוש במספר רב של שעונים מעוררים וגורמים לסביבה שלכם לסבול מכך, השעון הזה יכול להעיר אתכם עם רטט במקום צליל. אני מודה שחששתי שהרטט יהיה מבהיל או עוצמתי מידי, אך להפתעתי הוא היה בדיוק ברמה הרצויה. לא הערתי אף אחד בבית אבל זה בהחלט העיר אותי בצורה יעילה וללא בהלה מיותרת. זה כנראה הפיצ'ר השני שהכי אתגעג אליו (וכל תושבי הבית).

דבר נוסף שמצאתי מצויין ועובד לא רע בכלל היה החיבור לספוטיפיי בנייד שלי. ידידי שקיבל גרסא אחרת של השעון וכתב עליו כאן, הוריד לשעון שלו כמה שירים. אני העדפתי לנצל את האפליקצייה הקיימת שלי לפודקאסטים ומוסיקה במקום. מאחר ואני מתניידת כאשר הנייד שלי בתיק – השימוש בשעון להחלפת שירים או העברה קדימה, היה נחוץ ויעיל במיוחד.

למרות שהפעלתי את האופציות האלו בשעון, לא קיבלתי התרעות או שיחות דרכו. כן הצלחתי לבדוק את הרמקול של השעון אך לשמיעת מוסיקה ולא לשיחות טלפון. זה חבל לי מאחר וזה פיצ'ר שחיכיתי לבדוק אך לא התאפשר לי לסיים את הבדיקה הזאת, בגלל הפריחה בעיקר.

דבר חביב שכן הצלחתי לבחון היה האפשרות לעצב את הנראות של השעון. אומנם אין הרבה בחירות שניתן לעשות אך האופציות הקיימות בהחלט מעניינות ומגוונות ואני די בטוחה שיהיה קל לכל אחד למצוא דבר מה להתחבר אליו.

סיכום מאולץ

מאחר ולא יכולתי לבחון את השעון במלואו על כל יכולותיו, אני מצרה על שיש לי מעט יחסית לומר עליו. מעבר לפריחה שהרסה עבורי את החוויה, ההתרשמות שלי מהשעון חיובית. הוא ללא ספק מאוד שימושי, במיוחד למי הספורטיביים בנינו או חובבי המוסיקה.

בנוסף לאלו המצויינים מעלה, יתכן והוא יהיה שימושי גם לאלו שרוצים לעקוב אחר הרגלי השינה שלהם, הפעילות הגופנית שלהם ומעקב אחר הדופק. ניכר שהחמצתי הזדמנות לבדוק דברים רבים ומגוונים עם השעון הזה ולכן אני כן ממליצה עליו, רק אולי כדאי להחליף לו רצועה..