לקראת סוף מצגת State of Play של סוני שנערכה אתמול בלילה, קיבלנו הפתעה משמחת מאוד מ-Square Enix. אחד מהמשחקים המוערכים ביותר ב-2020, Final Fantasy 7 Remake, מקבל סוף סוף שדרוג לדור הבא בשם Final Fantasy 7 Remake Intergrade. אבל רגע, זה לא הכל!

השדרוג שייקרא Final Fantasy 7 Remake Intergrade יקבל מתיחת פנים ותכונות חדשות לקראת צאתו ל-PlayStation 5. טקסטורות המשחק והרקעים שנראים מדהים כבר עכשיו, יקבלו שיפור נוסף ותאורה משודרגת. שחקנים יוכלו לבחור בין "Graphics Mode", מצב שמתעדף גרפיקה ברזולוציית 4K, או "Performance Mode" שמתעדף 60 פריימים בשנייה.

המשחק יכלול בפעם הראשונה מצב צילום, מצב שאנחנו רואים ביותר ויותר משחקים חדשים, שמאפשר לנו לתפוס את הרגעים היפים ביותר במשחק, לשחק עם התמונה בעזרת פילטרים ואפשרויות נוספות, ולשמור אותה. מצב המשחק Classic Mode, המאפשר לשחק בתורות כמו המשחק המקורי, יקבל רמת קושי חדשה – Normal. ואם כל זה לא הרשים אתכם, השמירות ייטענו תוך שניות בודדות מרגע הפעלתן, הודות לכונן ה-SSD של סוני.

גרסת ה-PlayStation 5 מקבלת פרק בלעדי (מצטערים, בעלי PlayStation 4) בכיכובה של הנינג'ה יופי קיסאראגי (Yuffie Kisaragi) שלא נכנסה כלל לרימייק עד כה. יחד עם יופי תכירו דמויות חדשות שלא היו ב-Final Fantasy 7 המקורי כמו סונון קוסאקאבה (Sonon Kusakabe), צעד נוסף שהמפתחים לוקחים כדי לשנות את כיוון העלילה לעבר דרך חדשה. במהלך סרטון החשיפה תוכלו לראות קצת מהמשחקיות של יופי, כמו ריצה על קירות מצד אחד לשני, או היתלות על חבלים, קומבואים עם סונון בהם יופי משתמשת במקל כמוט קפיצה, ועוד.

Square-Enix אוהבים לפנק את המעריצים, וכל מי שקנה את המשחק ל-PlayStation 4 יוכל לשדרג את הגרסה בחינם ל-PlayStation 5 ולהעביר את השמירות הקיימות אל המכשיר החדש, ללא הפרק החדש שאותו יצטרכו לקנות בתשלום נוסף (לפי כתיבת שורות אלו לא ניתן למצוא את המחיר של הפרק בנפרד).

השדרוג והפרק החדש ל-PlayStation 5 צפויים לצאת ב-10 ליוני 2021. נכון לרגע זה, המשחק לא הוכרז עדיין למחשב האישי או ל-Xbox Series, למרות שהבלעדיות למשחק צפויה להיגמר בסביבות חודשים מרץ-אפריל הקרובים.