בהמשך אירוע חגיגות 25 שנים לפוקימון, קיבלנו הכרזה מפתיעה ומשמחת – המשחק Pokemon Legends: Arceus יקח אותנו לעלילה חדשה בעולם פתוח אמיתי, כמו שהרבה מעריצים חלמו.

Pokemon Legends: Arceus הוא מבלי להגזים, אחד החלומות הכי מבוקשים של מעריצי הסדרה. המשחק הוא משחק עולם פתוח שלוקח אותנו אחורה בזמן להיסטוריה של מחוז סינו (Sinnoh). אנחנו נסתובב ברחבי המחוז במטרה לתפוס את כולם ולמלא את הפוקדע הראשון בתולדות המחוז.

הטריילר למשחק הציג בפנינו פוקימונים שמסתובבים בחופשיות בטבע, מצלמה חופשית, וגרפיקה מציאותית יותר שטרם נראתה בהיסטוריית הסדרה. לאורך הטריילר אנחנו רואים את דמות השחקן מתגנבת ותופסת פוקימונים בטבע על ידי זריקה של פוקדור, ומנגד, אנחנו רואים גם קרבות בתורות, בסגנון קלאסי ומוכר, אבל עם מצלמה מודרנית יותר.

בהמשך הטריילר אנחנו רואים גם את מבחר הפוקימונים ההתחלתיים שיהיה זמין בפנינו, שבאופן מפתיע, כולל את הפוקימונים סינדקוויל (Cyndaquil), אושהווט (Oshawott), וראולט (Rowlet). כל אחד מהם מגיע ממשחק אחר, ובפרט, אף אחד מהם לא הופיע במקור במשחקים Diamond ו-Pearl שעליהם מבוסס מחוז המשחק. יהיה מסקרן לראות אילו עוד פוקימונים נמצא כאן.

Pokemon Legends Arceus

המשחק מכוון להציע אקשן שלא נראה לפני כן בסדרה, אבל לשמר את משחקיות התפקידים של משחקי הגרעין של פוקימון. עוד לא ברור לגמרי מה הכוונה בכך, ואם המשחקיות באמת תהיה בתורות או בזמן אמת, על אף שהיא הוצגה באופן חלקי בטריילר. מה שכן ידוע לנו כבר, זה שנוכל לזרוק את הפוקדור עם הפוקימון שלנו לעבר פוקימונים בטבע כדי ליזום קרב, שזו חוויה חדשה שלא ראינו במשחקים לפני כן.

בהתאם לשמו, במרכז העלילה של Pokemon Legends: Arceus נפגוש בצורה זו או אחרת את הפוקימון המיתי ארקאוס (Arceus), אם כי כרגע לא ברור בדיוק באיזה אופן.

Pokemon Legends: Arceus עתיד להגיע ל-Switch בתחילת 2022, ואנחנו מצפים לראות ולשמוע עוד אודותיו.