היום לכבוד אירוע חגיגות 25 שנה לפוקימון, הוכרז שבסוף השנה יצאו המשחקים Pokemon Brillaint Diamond ו-Pokemon Shining Pearl, רימייקים למשחקי דור 4 של פוקימון.

לכבוד 25 שנים למותג פוקימון, זכינו לפרזנטציית וידאו מיוחדת שהציגה בפנינו משחקים חדשים, ביניהם, שני רימייקים חדש, Pokemon Brilliant Diamond ו-Pokemon Shining Pearl. הרימייקים הללו יגיעו לסוויץ' לקראת סוף השנה.

במשחקים החדשים, אנחנו נחזור למחוז סינו (Sinnoh), ונחווה את המשחקים מ-2006, Pokemon Diamond and Pearl בצורה רעננה וחדשה. עם גרפיקת צ'יבי (Chibi) חמודה, צבעים בוהקים, ומערכת קרב קלאסית, נראה שיש הרבה למה לצפות מהרימייקים.

כמו במשחקים המקוריים, גם כאן נזכה לתפוס את הפוקימונים האגדיים דיאלגה ופאלקיה, ב-Brilliant Diamond ו-Shining Pearl בהתאמה. בתחילת המשחק תזכו להתחיל עם הפוקימונים טרטוויג (Turtwig), פיפלאפ (Piplup), וצ'ימצ'אר (Chimchar).

עוד לא ידוע לנו הרבה על המשחקים, ובמיוחד, עוד לא ידוע איך הם יחדשו מעבר לגרפיקה, אבל בהחלט יש למה לצפות. בטריילר ראינו שהגרפיקה דומה מאוד למשחקים המקוריים, ולא תלת מימדית כמו Pokemon Sword and Shield, ובינתיים נראה שהמשחק יעקוב אחרי אותו סיפור ואירועים כמו המשחקים המקוריים, בלי שינויים מהותיים.

Pokemon Brilliant Diamond ו-Pokemon Shining Pearl עתידים להגיע ל-Switch בסוף השנה.