Final Fantasy 7 Remake הוא משחק תפקידים מצויין עם אקשן, גרפיקה, ועלילה טובה. המשחק עד עכשיו היה זמין אקסקלוסיבית ל-PlayStation, אבל עכשיו נראה שהוא בדרך למחשב דרך החנות של Epic Games.

עוד לפני שהוא יצא, היה ידוע ש-Final Fantasy 7 Remake לא ישאר אקסקלוסיבי ל-PlayStation 4 לעד. היה ידוע שהסכם האקסקלוסיביות תקף לשנה, והחל מה-10 לאפריל (או ה-3 למרץ, לא ברור לגמרי איך זה עבד כי המשחק נדחה), המשחק כבר רשמית "לא מחוייב להיות אקסקלוסיבי לקונסולות של סוני".

בינתיים קיבלנו את Final Fantasy 7 Remake Intergrade שמהווה שדרוג לדור הבא ל-PlayStation 5 יחד עם פרק חדש בכיכוב של יופי קיסאראגי (Yuffie Kisaragi) החמודה. אבל עכשיו נראה שדברים סוף סוף מתחילים להתגלגל והמשחק כנראה בדרך ל-Epic Games Store.

זה דווקא די הגיוני, אחרי שסדרת משחקי Kingdom Hearts יצאה אקסקלוסיבית לחנות של אפיק. למרות שחלק גדול מהמשחקים של Square Enix זמינים ב-Steam, זה לא בלתי סביר שגם Final Fantasy 7 Remake יקבל אקסקלוסיביות ל-Epic Games Store, או לכל הפחות ימכר דרכה.

לפי משתמש ResetEra בשם Fusionterra, באתר EpicData נמצאה רשומה לשמירות ענן עבור משחק חדש של Square Enix Japan. מה שיותר מעניין זה שהתיקיה שבה ישמרו שמירות הענין תקרא "{UserDir}/My Games/FINAL FANTASY VII REMAKE/EOS/{EpicID}/". מעניין.

final fantasy 7 remake epic

ראוי לציין שהדיווח הזה יכול להיות חסר משמעות. ראינו מקרים בהם מאגרי מידע כאלה התמלאו ברשומות מפתיעות ולא הגיוניות פשוט כי כל משתמש יכול להכניס אליהן הכל, אבל מנגד, ראינו מקרים שבהם באמת התגלו הכרזות מפתיעות בדרכים כאלו. עד שהמשחק יקבל הכרזה, לא באמת נוכל להתייחס לדיווח הזה יותר מאשר שמועה מגניבה, אבל שמועות מגניבות זה גם כיף, במיוחד כשמדובר במשחקים מיוחדים ומצויינים כמו זה.

גם אם הרשומה הזו אמיתית, עדיין יתכן שהמשחק יגיע גם ל-Steam, ואולי אפילו לקונסולות אחרות. עד אז נותר לנו לקוות שהרשומה אמיתית והמשחק בדרך למחשב בעתיד הנראה לעין, גם אם נצטרך לחכות שנים עד שהחלקים הבאים של הרימייק יצאו.

Final Fantasy 7 Remake זמין (בינתיים) בלעדית ל-PlayStation 4 וקיבל עכשיו גרסה משופרת ל-PlayStation 5. אני מקווה שבקרוב נוכל להנות ממנו גם מחוץ לקונסולות של סוני.