אתמול זכינו להקרנה מיוחדת של התצוגה של Xbox יחד עם Bethesda ישירות מהכנס של E3. המשחק האחרון שהוכרז בהפתעה הוא Redfall, והוא באמת תפס אותנו בהפתעה.

מדובר על משחק אקשן בעולם פתוח נופף סטייל אל-טבעי, שאפשר לשחק ביחד או לבד. הוא מגיע אלינו מאחד הסטודיואים האהובים מבית Bethesda; אני מדברת כמובן על Arkane Studios, שהביאו לנו גם את סדרת Dishonored המהוללת.

מהטריילר המרשים שהוצג לנו, Redfall נהנה מנגיעות אימה, שימוש בנשקים חמים ואפילו קסמים מעניינים. כמובן שכל זה הכרחי, כי הם נלחמים ב… ערפדים. לפי מה שהצלחנו להבין מהטריילר וקצת מסביב, הערפדים גורמים בדרך כלשהי לליקוי חמה, וכך יכולים להסתובב חופשי ולתקוף בני אדם, בין אם להפוך אותם לעבדים או להרוג אותם לצורכי מזון.

יש לנו ארבע דמויות עיקריות, שאותן ראינו בטריילר, שלכל אחת מהן כוח שונה במקצת. הדמות הראשונה היא לילה אליסון (Layla Ellison) ולה כוחות טלקינטיים, כלומר יכולה להרים חפצים באוויר (אבל לא רק). השנייה מתמחה בלחימה ומגיעה עם רובוט חמוד, שמה רמי דה-לה רוסה (Remi De La Rosa). יש לנו את ג'ייקוב בוייר (Jacob Boyer) שהוא צלף מוכשר למידי עם עין קסומה ועורב מחמד. אחרון חביב הוא דווינדר קרוסלי (Devinder Crousley) שהוא חוקר פרנורמאל, קרייפטוזואולוג עם חיבה לסיפורי רוחות רפאים.

בטריילר, בנוסף לדמויות המדליקות, זכינו לראות כמה סוגי ערפדים שניתקל בהם במשחק. סוג אחד הם אנגלר (Angler) שמסוגלים לגרור אותנו, כפי שראינו שקורה ללילה בוידאו, ולהרחיק אותנו מהקבוצה. נדמה שהם יכולים לעוף, או לכל הפחות לרחף ואני מאמינה שנראה עוד יכולות מעניינות שיש לערפדים האלו.

Redfall

אגב, יש גם את בני האנוש שמעריצים את מוצצי הדם הארורים האלה, מה שאומר, שלא רק שנילחם בערפדים עצמם, אלא גם בכת מעריצים שינסו לעצור אותנו. יתכן והם משועבדים לערפדים, אבל נאלץ לחכות ולראות.

אני יודעת כבר מי הדמות שאני אבחר לשחק בה, מקווה שגם לכם זה כבר ברור.

Redfall הוא אקסקלוסיבי לקונסולות Xbox Series X\S ובוודאי שגם למחשב כחלק מגיימפאס. והוא אמור לצאת מתישהו בקיץ של 2022.