Somerville – טריילר חדש חושף עוד פרטים מהכותר המסקרן

במהלך פרזנטציית E3 של Microsoft ו-Bethesda זכינו לראות טריילר חדש לכותר האינדי המעניין Somerville. יוצר המשחק דינו פאטי (Dino Patti) העומד בראש הסטודיו Jumpship לקח חלק בפיתוח Limbo ו-Inside המצוינים מאת הסטודיו Playdead, כך שאווירת המשחק נראית מושפעת מפרויקטים קודמים של אותו יוצר.

הטריילר מציג לנו משפחה אחת (כנראה מני רבות) המנסה לשרוד אסון בקנה מידה עולמי, שנראה כמו פלישת חייזרים. ניתן לראות בבירור מונוליתים רבים מרחפים בשמים ומחפשים אחר ניצולים עם אלומות אור, ממש כמו סרט אסונות בהוליווד. אמנם הטריילר נראה יותר סינמטי מאשר סרטון משחקיות, אבל מהמעט שנחשף עד כה ניתן לראות שילוב של דו מימד בסביבה תלת מימדית, בדומה לכותר Inside, כאשר המשפחה בורחת ומונולית נוחת וכמעט פוגע במשפחה.

Somerville_Presskit_Image_1.jpg

Jumpship הוקמה ב-2017 עם כריס אולסן (Chris Olsen) ודינו פאטי לאחר שעזב את סטודיו Playdead. המשחק Sommerville הוא הכותר הראשון של חברת האינדי הצעירה, ומציג משחקיות וסיפור מעניינים. בין שאר הכותרים במצגת של Microsoft, המשחק Somerville הוא בין הבודדים שהרשימו אותי באופן אישי.

המשחק Somerville יגיע מתישהו ב-2022 למחשב האישי, Xbox One, ו-Xbox Series X/S. המשחק ייכלל במנוי המשחקים של Xbox Game Pass מהיום הראשון.