כחלק מאירועי E3 2021, זכינו לחשיפה של רימייק לשני המשחקים הקלאסיים Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp, שהוצג בפרזנטציית Nintendo Direct מלהיבה. למי שלא מכיר, המשחקים הם משחקי טקטיקה בתורות מהיוצרים של משחקי Fire Emblem, אבל בתקופה מודרנית יותר.

אני אוהב להתייחס ל-Advance Wars בתור "Fire Emblem, אבל מודרני", וזו כנראה הסתכלות די מעליבה, כי הסדרה ייחודית וצברה קהל מעריצים עצום בזכות האיכויות שלה. ואחרי תקופה ארוכה שמעריצי Advance Wars ציפו לפורט או כותר חדש למשחקים שהם כל כך אוהבים, היום סוף סוף קיבלנו הכרזה לרימייק Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp.

הרימייק יקח אותנו חזרה לשני המשחקים Advance Wars 1 ו-2, כמו שהשם שלו מרמז. אלה לא המשחקים הראשונים בסדרה הכוללת Wars, אלא פשוט שני המשחקים הראשונים שיצאו ל-Gameboy Advance, מחוץ ליפן, והם אלה שהפכו את הסדרה למוכרת ופופולארית יותר.

במשחקים, בדומה למשחקים כמו Fire Emblem, אנחנו נשלוט ביחידות על פני לוח משבצות, ונעביר יחידות ממקום למקום כדי לתקוף את יחידות האוייב. ברימייק אנחנו רואים את האנימציה שנראית חלקית כמו צעצועים צבעוניים, וחלקית כמו אנימה של תחילת שנות ה-90, והיא בהחלט משהו ששווה לצפות לקראתו.

בנוסף לסיפורים של Advance Wars ו-Advance Wars 2: Black Hole Rising, הרימייק יציע משחקיות ברשת (שכמובן תדרוש מנוי) וקואופ של עד 4 שחקנים ביחד (גם לוקאלי).

את המשחק מפתחת לא אחרת מאשר WayForward, המפתחת שאתם אולי מכירים בין הייתר בזכות סדרת Shantae המעולה. זה גם אומר שהמפתחת המקורית של משחקי Advance Wars, הלא היא Intelligent Systems, עשויה להיות באמצע פיתוח משחק אחר, כמו למשל משחק Fire Emblem חדש.

Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp עתיד לצאת אקסקלוסיבית ל-Switch ב-3 בדצמבר.