כחלק מאירועי E3 2021, קיבלנו הצצה למספר כותרים עתידיים של Nintendo באירוע Nintendo Direct חדש וחגיגי. בין החשיפות הגדולות זכינו למבט למשחקיות של Shin Megami Tensei V, משחק תפקידים חדש בעולם פוסט אפוקליפטי.

Shin Megami Tensei V הוא משחק תפקידים פוסט אפוקליפטי בתורות בעולם פתוח עם אלמנטים של איסוף מפלצות וחקר מבוכים. אם לא שיחקתם במשחק בסדרה בחיים שלכם, אתם יכולים לדמיין אותו בתור פוקימון פוגש Fallout, אבל עם אלים קדומים ויצורים מיתולוגיים, וסיפור עוצמתי. אתם לא צריכים לשחק במשחקים הקודמים בסדרה מאחר ואין המשכיות ביניהם (או לפחות בין רובם), ולמעשה, המשחק הזה יכול להיות הפתח שלכם לסדרה הזו, ולסדרת משחקי פרסונה.

במשחק אנחנו נשחק תלמיד בית ספר בטוקיו, שבעקבות שרשרת אירועים, מוצא את עצמו בעולם מקביל ופוסט אפוקליפטי. שם, ייצור מיסתורי ועוצמתי יעניק לו כוחות ויהפוך אותו לגיבור של האפוקליפסה. אנחנו נבצע עסקאות עם גורמים שונים שמעוניינים בשלטון בעולם החדש, השמדת המישור האנושי, ויצירת עולם חדש וטוב יותר, ואנחנו נצטרך לבחור למי לעזור, ואיך. הבחירות שלנו יעצבו את איך שהסיפור מתקדם, כמו במשחקים הקודמים בסדרה.

במשחק החדש אנחנו נגייס שדים שונים, נשלב ביניהם, ונלחם מול שדים אחרים במה שנראה כמו משחקיות Shin Megami Tensei קלאסית, פשוט בגרפיקה טובה יותר ומכניקה משודרגת.

shin megami tensei v

ויזואלית, זה כנראה אחד המשחקים המרשימים ביותר של המפתחת Atlus, והוא נראה אפילו יותר טוב מאשר Persona 5 המעולה. אולי אחד השיפורים המרשימים שאנחנו רואים בטריילר זה שהמפלצות השונות שמסתובבות בעולם מסתובבות בצורה האמיתית שלהן, ולא בתור צללים גנריים כמו במשחקי עבר. בנוסף, אנחנו רואים שהשדים שבצוות שלנו נעים יחד איתנו, או לפחות אחד מהם בכל פעם. אלה פיצ'רים שקצת מזכירים את משחקי פוקימון האחרונים, ודווקא מעניין לראות פיצ'ר כזה מצטרף לסדרה.

מה שעוד מרשים במשחק החדש זה שהוא משחק בעולם פתוח לגמרי, בשונה מכל משחק אחר בסדרה. ביחד עם הגרפיקה המאוד מרשימה של המשחק, נראה שזה בהחלט יהיה משחק תפקידים שכדאי לצפות לו.

בדמו המשחקיות שהוצג ב-Nintendo Treehouse Live לאחר האירוע, ראינו את כל המשחקיות שהוצגה בטריילר בפעולה. ראינו את השיער של הגיבור שלנו מתנופף בצורה מרהיבה בעודו מסתובב בעולם הפוסט אפוקליפטי ומשוחח עם שדים שונים שילמדו אותנו עוד על העולם וההיסטוריה שלו, וכן יכולים לתת לנו משימות צד.

בדמו אנחנו גם זוכים לראות את הטוויסט של מערכת הקרב הפעם – כל פעם שנפגע בחולשה של אוייב, נוכל לקבל תור נוסף, עד מגבלה משתנה של תורות נוספים. נצטרך לתכנן בחוכמה מי מהחבורה יזכה לפעולות נוספות כדי להביס את השדים השונים והמאתגרים בעולם של Shin Megami Tensei V.

Shin Megami Tensei V עתיד לצאת אקסקלוסיבית ל-Switch ב-12 בנובמבר.