אחד הדברים שהכי ציפיתי לו בשידור E3 2021 של נינטנדו זה עוד פרטים על ההמשך של BOTW, שנכון לעכשיו הוא נקרא בפי כולם Breath of the Wild 2. הטריילר לא חשף הרבה, אך אם תצפו בו, תוכלו לגלות מספר דברים מעניינים.

ראשית, דרכיהם של לינק וזלדה שוב מתפצלים; זלדה נופלת מאיגרא רמא לבירא עמיקתא, ולינק… טוב, הוא פשוט נופל מהשמיים בסטייל של צניחה חופשית. דנית, משהו קרה ליד של לינק; על פי הטריילר זה נראה כאילו הטכנולוגיה של לוח השייקה (Sheikah Slate) השתלבה עם הזרוע של לינק, ועכשיו הוא יכול להשתמש בה בשביל להפעיל יכולות מיוחדות.

הטריילר הציג גם אויבים חדשים מצד אחד, ומשודרגים מצד שני (ב-בוקובלינים מקורננים על טאלוס עוד לא נתקלנו). לינק, שעכשיו מסתובב עם שיער פזור, מציג נשק עורה אש ויכולת לעבור דרך חומרים מוצקים; זה ודאי ישפיע על שלל החידות שאנו צפויים לפתור במשחק.

בסך הכל המשחקיות נראית די דומה למשחק הראשון, אך אני בטוח שנכונות לנו עוד הפתעות רבות. כרגע אין באמת מושג על האסון התורן מולו לינק יתמודד, אולם אני מעריך שלקראת יציאת המשחק בשנת 2022 ודאי נקבל מבול של פרטים. עד אז, תנסו לשחק ב-Hyrule Warriors: Age of Calamity, שמציג סיפור אלטרנטיבי למה שהתרחש 100 שנים לפני BOTW ואולי ישפיע על העלילה של משחק ההמשך.

Hyrule Warriors: Age of Calamity

כאשר The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 ייצא, הוא יהיה זמין בלעדית לקונסולת ה-Nintendo Switch.