JoJo's Bizarre Adventure, יצירת המופת של Hirohiko Araki מלווה אותנו מאז 1987. המאנגה זכתה לפופולריות מחודשת על ידי מעריצים בכל העולם לאחר שב-2012 הסטודיו David Productions עשה אדפטציה נאמנה לחלק הראשון והשני של המאנגה לאנימה. כעת, כמעט שנתיים לאחר סיום השידור של חלק 5, הוכרזה תחילת ההפקה של חלק 6.

אם טרם ראיתם JoJo's Bizarre Adventure (אם אתם חובבי ממים כמעט ולא סביר שלא נתקלתם ברפרנס לג'וג'ו, גם אם לא הבנתם זאת), אמליץ בחום לעצור כאן ולהתחיל להשאב ליצירה המעולה הזו. לנוחותכם – קישור לצפיה בפרק הראשון. אל תדאגו, זה רק הולך ומחמיר.

באירוע "JoJo's Bizarre Adventure the Animation Special Event ~JOESTAR Inherited Soul ~" שהתרחש היום, בו המדבבים הראשיים שיחזרו קטעים מתוך הסדרה ודיברו על מאחורי הקלעים, הוכרז בחגיגיות שהחלק השישי Stone Ocean נמצא בתהליכי הפקה.

החלק השישי יעסוק בג'ולין קוג'ו (Jolyne Cujoh), בתו של ג'וטארו קוג'ו (Jotaro Kujo) הגיבור של חלק 3 Stardust Crusaders אשר נכנסת לכלא לאחר שהופללה ברצח. מעריצי הסדרה (וגם אלה שצפו בהכל בעקבות ההמלצה שלי וחזרו לפה לקבל עוד) ודאי ישימו לב שגם חלק 3 התחיל מג'וג'ו מאחורי סורג ובריח, אך מסיבות שונות, כמובן.

מתוך המשחק  Jojo's Bizarre Adventure: Eyes of Heaven

את ג'ולין תדובב השחקנית איי פיירוז (Ai Fairouz), מעריצה של הסדרה כבר מעל ל-12 שנים ומעריצה של ג'ולין בפרט. למעשה, פיירוז מספרת שהיא נכנסה לעסקי הדיבוב בעקבות אהבתה לסדרה. הצייצן xforts תרגם את מה שפיירוז אמרה במהלך האירוע: "אני לא יכולה לחיות בלי הסדרה 'JoJo's Bizarre Adventure' וזה מה נתן לי השראה לעבוד כמדובבת. לכן, כאשר שמעתי שאני הולכת להשתתף בסדרה, הייתי כה חסרת מילים ומופתעת ש'אפילו סטאנד יכל לעוף לירח'. בכיתי כל-כך שכן זה היה, פשוטו כמשמעו, הרגע בו החלום שלי התגשם, אחרי שרדפתי אחריו מעל ל-12 שנים."

פיירוז המשיכה לדבר על דמותה של ג'ולין, ואמרה ש-"ג'ולין קוג'ו היא הדמות הכי אמיצה, יפה, חזקה ורחומה שנתקלתי בה. ההערכה שלי אליה לא השתנתה כלל ב-12 השנים האחרונות. אני נרגשת לצאת איתה ל'הרפתקה מוזרה' ומקווה שאוכל לקבל את 'סוג העוצמה שכזה' של ג'ולין במהלך הדיבוב עם כל מה שאני יכולה לתת".

נכון לעכשיו, אין תאריך משוער מתי JoJo's Bizarre Adventure Stone Ocean ישודר, אך נקווה לשמוע פרטים נוספים בקרוב.