בתחילת מרץ בשנה שעברה קיבלנו הכרזה על כך שהמשחק המצוין The Last Of Us מקבל אדפטציה לטלוויזיה וישודר בחברת הכבלים HBO. הסדרה תופק על ידי כותב המשחקים וסמנכ"ל חברת Naughty Dog ניל דרוקמן, וקרייג מאזין, היוצר של סדרת Chernobyl, מה שמוסיף התלהבות לקראת יציאת הסדרה. בנוסף, אם היוצרים יצליחו להביא את האווירה האפלה של המשחק, מצפה לנו סדרה מעניינת מאוד.

the last of us

לאחר ההכרזה על הסדרה, קיבלנו גם הכרזה על השחקנים הראשיים שישחקו את גו'אל ואלי. את הדמויות הראשיות ישחקו פדרו פסקל (המוכר מהסדרות "נארקוס", "משחקי הכס", ו-"המנדלוריאן") ולצדו בלה רמזי (המוכרת מהסדרה "משחקי הכס"). השבוע הוכרז השחקן של טומי, אותו יגלם השחקן גבריאל לונה (Gabriel Luna) המוכר מסדרת הטלוויזיה סוכני שילד.

כזכור, טומי הוא אחיו הצעיר של ג'ואל, שהיה חייל בעברו. טומי הוא אופיטימי ומאמין בחיים שלווים ורגועים, גם כשמתחוללת מגיפה מסוכנת בעולם. גו'אל ואלי פוגשים אותו במהלך המשחק הראשון והוא מסייע להם להגיע ליעדם.

אנחנו בהחלט מקווים שהשחקנים יצליחו להביע את המורכבות והרגישות של הדמויות. מבחינת השחקנים של ג'ואל ואלי, אנו לא מודגאים שכן, כפי שכתבנו בעבר, השחקנים של אלי וג'ואל בהחלט מתאימים לתקפיד. פסקל ורמזי שיחקו דמויות שעברו כברת דרך בחייהם והציגו יכולות משחק נהדרות. כולנו תקווה שגם דמותו של טומי תהיה נאמנה למקור, גם אם השחקנים לא תואמים לדמוית מבחינה ויזואלית. בסופו של דבר, הסדרה צריכה שחקנים מוכשרים ומעניינים שיפיקו חיים בדמותיהם של הגיבורים.

the last of us

סדרת הטלוויזיה The Last Of Us עוד לא קיבלה תאריך יציאה, אך לפי HBO היא אמורה לצאת במהלך שנת 2021. כמובן שהסדרה תשודר באופן אקסלוסיבי בערוץ HBO, וכרגע לא ידוע אם היא תגיע לישראל באופן רשמי. בכל מקרה, אנחנו כבר לא יכולים לחכות לראות את המסע של אלי וג'ואל בעולם הפוסט האפוקליפטי. השמועה אומרת שהסדרה תזכיר גם את המשחק השני בסדרה, שיצא בשנה שעברה.