מי אמר משחק אנימה סיני עם דיבוב יפני ולא קיבל? המשחק Genshin Impact שצפוי להגיע אלינו בקרוב חושף לאט לאט עוד אזורים ודמויות בעולם היפהפה. הטריילר האחרון, ששודר במצגת State of Play של סוני בשבוע שעבר, הכריז שגם הפורט ל-PlayStation 4 יצא בסתיו הקרוב.

אם אתם אוהבים משחקי תפקידים בעולם פתוח, יש מצב ש-Genshin Impact יתאים לכם. במשחק תחקרו את העולם של טייבת (Teyvat) בתור מטייל מיסתורי שחוקר וחושף את תעלומות העולם הרחב על מנת למצוא את אחיו האובד. בדרככם בעולם תוכלו לשחק עם דמויות שונות ומגוונות השולטות באלמנטים שונים שיעזרו לכם בקרב ובחקר העולם.

עד כה הוצגו לראווה כ-20 דמויות שונות שתוכלו לשחק, המקושרות לשתי ערים מרכזיות בעולם. היות ואמורים להיות סך הכל שבע ערים מרכזיות, נוכל לצפות לעוד לא מעט דמויות מגוונות, עם סגנונות לחימה מעניינים. מעבר לקרבות מרהיבים ורוויי אקשן מול יצורים שונים ומשונים בעולם, תוכלו לחבור לחברים במצב co-op ולשלב יכולות וכוחות מול יצורים אגדיים כגון שליט הזאבים, לופוס בוריאס (Lupus Boreas) שמזכיר קצת את גארורומון.

הויזואליות של המשחק נראית פשוט פנטסטי, החל מעיצוב העולם דרך היכולות ואנימציית הקרב של הדמויות וכלה בעיצוב הדמויות עצמן. אהבתי שהשיטוט בעולם לא מוגבל להליכה רגלית בלבד ושאפשר יהיה לרתום את יסודות הטבע כדי להתקדם, למשל תוכלו להקפיא מקורות מים כדי ללכת עליהם או לרחף בעזרת הרוח.

Genshin Impact

היות והמשחק בפיתוח של חברת miHoYo הסינית, צפוי להיות לו דיבוב סיני וראינו זאת בטריילרים קודמים של המשחק. בנוסף, כאמור, יהיה למשחק דיבוב יפני לכל חובבי האנימה ותרבות יפן למיניהם; אני עוד לא בטוח באיזו גרסה אשחק, אולי אשחק בסינית ואגלה שגם היא שפה מגניבה.

על פי שחקני בטא של הגרסה הסינית, המשחק יהיה חינמי וישלב מיקרוטרנזקציות ומנגנון Gacha (כמו loot box) לפתיחת הדמויות, שזה קצת מבאס, אך לטענת שחקני הבטא זה ממש לא נצרך וכנראה שלא תצטרכו להתאמץ יותר מדי כדי להתחמק מתשלום.

כאחד שממש התאהב בעיצוב המשחק ובכללי חובב JRPG (אני יודע שזה סיני, אל תהיו קטנוניים), אני מקווה שהם צודקים ושלא ימאס לי מהר מהמשחק בגלל זה. המשחק עתיד לצאת עוד לפני אוקטובר 2020 ויגיע ל-PlayStation 4, iOS, Android, Nintendo Switch ולמחשב האישי.