עדכון 1.5 של Genshin Impact כבר כאן, ואיתו דמויות חדשות, משימות סיפור חדשות, ואוונטים מגניבים וחדשים. אתם אולי שואלים את עצמכם איך אפשר להשיג אותן ומה הסיכוי שתשיגו אותן, ולכן הכנו לכם מדריך די פשוט כדי לענות לכם על השאלה הזו.

איך להשיג את יאנפיי בגנשין אימפקט

הדמות החדשה הראשונה של עדכון 1.5 של Genshin Impact היא יאנפיי (Yanfei). היא דמות 4 כוכבים מסוג אש שמשתמשת ב-Catalyst, וזה אומר שהיא יכולה לשרוף אויבים בקלות רבה. לא חסרות בגנשין אימפקט דמויות אש טובות, אבל רובן זמינות בנדירות 5 כוכבים, וזמינות רק בבאנרים מתחלפים. בגלל זה יאנפיי היא דמות אידיאלית אם אין לכם דמות אש טובה לצוות.

יאנפיי מופיעה במשימת סיפור חדשה בשם A Teapot to Call Home, והיא זמינה לניסיון דרך Trial, אבל כדי להשיג אותה, אתם תצטרכו להעזר במזל ולשלוף אותה בבאנר של האוונטים, שזה אומר שתצטרכו לחסוך עבורה Intertwined Fate Wishes. לשמחתכם, יש לכם סיכוי מוגבר להשיג אותה בבאנר הזה.

בבאנר האוונטים הנוכחי, שמציג את שונלי (Zhongli), יאנפיי, נואל (Noelle), ודיונה (Diona), יש לכם כרגיל הבטחה שאם יוצאים לכם חפצים של 3 כוכבים במשך 9 שליפות, השליפה העשירית שלכם תמיד תהיה לפחות 4 כוכבים. הסיכוי שה-4 כוכבים הראשון שיוצא לכם בבאנר יהיה אחד מ-3 דמויות ה-4 כוכבים שמוצגות בו הוא 50%, וזה אומר שיש לכם סיכוי של 16.6% להשיג את יאנפיי בשליפה הראשונה שלכם של 4 כוכבים. אם אתם לא מקבלים בשליפה הזו את אף אחת מ-3 הדמויות יאנפיי, נואל, ודיונה, השליפה הבאה של 4 כוכבים בבאנר מובטחת להיות אחת משלושתן, שזה אומר שיש לכם 33.3% שהיא תצא לכם שם. משם והלאה, אנחנו חוזרים שוב ל-50% בשליפה הבאה, וחוזר חלילה.

genshin impact yanfei

אז אם נסכם, הסיכוי שתקבלו את יאנפיי תוך 10 שליפות או פחות בבאנר החדש של שונלי הוא 1/6 או 16.6%. אם לא השגתם אותה, את נואל, או את דיונה בשליפה הזו, הסיכוי שהיא תצא לכם עד השליפה ה-20 הוא 33.3%. אם לא, הסיכוי שהיא תצא בשליפה ה-30 הוא שוב פעם 16.6%, וכן הלאה.

לשמחתכם, גם אם לא תשיגו את יאנפיי בבאנר הנוכחי, שצפוי להסתיים ב-18 למאי, היא צפויה לעבור לבאנר הרגיל של משאלות כשיבוא עדכון 1.6. היא תהיה זמינה שם בנדירות של 4 כוכבים, אבל אין הבטחה שתשיגו אותה בסיכוי מוגבר. בנוסף, כרגע עוד לא ידוע אם היא תופיע בבאנר האוונט הבא אחרי שונלי, אבל סביר להניח שהיא לא. זה אומר שאם היא חשובה לכם לצוות, ואתם לא חוסכים משאלות לבאנר מאוחר יותר, זו ההזדמנות שלכם.

אבל האם שווה לכם להשקיע ביאנפיי? ובכן, התשובה היא שכן. אם תנסו אותה במצב ניסיון, אתם תראו שהמשחקיות שלה מאוד מהנה. כל התקפה רגילה שלה צוברת סימן, וכשאתם צוברים 3 סימנים כאלה, תוכלו להפעיל התקפה נטענת שעושה הרבה נזק. כל אלה מחזקים גם את ה-burst שלה, והתוצאה היא משחקיות מאוד מהנה שמתמקדת במקסום של הנזק שהיא עושה.

איך להשיג את יולה בגנשין אימפקט

אם יש לכם סיבה אחת לא לשלוף כרגע את יאנפיי, זה כי אתם חוסכים משאלות לקראת הבאנר הבא, שיציג לראשונה את יולה (Eula). יולה היא משתמשת Claymore מסוג קרח הראשונה במשחק, וככזו, היא גם אופציה מצויינת להיות הדמות הראשית בצוות שלכם. מהדלפות, נראה שיש לה פוטנציאל נזק עצום, ואני באופן אישי מתכנן לנסות להשיג אותה.

כמו עם יאנפיי, כדי להשיג את יולה, אתם תצטרכו לזמן אותה, רק שבשונה מיאנפיי, היא תהיה זמינה בנדירות של 5 כוכבים, מה שאומר שהסיכוי לקבל אותה הוא הרבה יותר נמוך. כדי להשיג את יולה, תצטרכו לזמן אותה מהבאנר הבא אחרי זה של שונלי, שיפתח ב-18 למאי.

Genshin Impact

אז בואו נדבר על הסיכוי שתקבלו אותה – כמו עם 4 כוכבים, גנשין אימפקט מציע מד רחמים גם לשליפות של 5 כוכבים. כל 90 משאלות מקסימום, מובטח לכם לקבל דמות 5 כוכבים (או חפץ 5 כוכבים בבאנר של הנשקים). בבאנר של האוונטים, הסיכוי שזו תהיה הדמות המככבת בו הוא 50% בשליפה הראשונה של 5 כוכבים, ו-100% בשליפה השניה.

זה אומר שאם אתם חדשים למשחק ואתם באים לבאנר של יולה ומזמנים שם 90 פעמים, יש סיכוי של 50% שהיא תצא לכם בשליפה ה-90 (או לפני, אבל הסיכוי לזה נמוך). אם אתם מקבלים דמות אחרת בתור ה-5 כוכבים הראשון שלכם בבאנר, הסיכוי שתקבלו את יולה בשליפה ה-180 שלכם הוא 100%. זה אומר שאם אתם רוצים להבטיח שתשיגו את יולה כשהבאנר שלה יצא, תרצו לחסוך משאלות.

גם עם יולה וגם עם יאנפיי, יש עוד תנאי נוסף שמשפר את הסיכוי שתשיגו אותם – הספירה ל-10 ול-90 נשמרת בין באנרים מאותו הסוג, וזה אומר שאם כבר זימנתם דמות 5 כוכבים בבאנר קודם שהיא לא הדמות שמוצגת בו, אתם עכשיו סופרים לקראת השליפה המובטחת של הדמות.

למשל, אני קיבלתי את ג'ין (Jean) בבאנר הקודם שהיה, של צ'ילדה (Childe), וזה קרה לפני 19 משאלות. זה אומר שעוד 71 משאלות או פחות, אני מובטח לקבל את דמות ה-5 כוכבים של הבאנר, בין אם זה שונלי בבאנר הנוכחי, או יולה בבאנר הבא. כל עוד תתכננו את המשאלות שלכם בהתאם, אתם תוכלו להשיג את הדמויות שחשובות לכם בקלות.

מעבר לדמויות, עדכון ה-1.5 של Genshin Impact עמוס בתוכן חדש שנכנס למשחק לאט לאט, כולל משימות סיפור חדשות ואירועים מיוחדים שיתנו לכם דמויות ופרימוג'מס. בין אלה, יש גם אירוע שיאפשר לכם להשיג את דיונה במתנה אם תשלימו את המשימות שלו.

Genshin Impact זמין בחינם ל-PlayStation 4, PlayStation 5, PC וטלפונים סלולריים, ואפילו מציע שמירות בענן בין מחשב לטלפונים, ככה שתוכלו לשחק אותו גם בדרכים. אז בואו למסע בתיבת (Teyvat), ואולי גם תשיגו כמה דמויות יפות על הדרך.