עדכון 1.5 של Genshin Impact מביא איתו מספר דמויות ומשימות חדשות. בין אלה, אירוע חדש יאפשר לכם להשיג את הדמות דיונה (Diona) בלי יותר מדי מאמץ.

אם אתם אוהבים אנימה, אתם בטח מתים כמוני על הדמויות היפות והמגניבות של Genshin Impact, ואין ספק שאחד הדברים המרכזיים שהמשחק יודע להציע זה אוסף של דמויות יחודיות שתרצו לאסוף. כדי להשיג את מרבית הדמויות, תצטרכו הרבה מזל, כסף, זמן משחק, או שילוב של כל אלה. לשמחתכם, כחלק מאירוע חדש, תוכלו להשיג את דיונה (Diona), בקלות, ובלי אלמנט של רנדומליות.

קודם כל, למי שלא מכיר את דיונה, היא קשתית קרח קטנטנה עם זנב ואוזניים של חתול, ובנוסף להיותה המלצרית בפונדק של העיר מונסטט (Mondstadt), היא גם תומכת מוצלחת למדי. יש לה יכולות שמאפשרות לה להפעיל מגן קרח, וה-burst שלה מייצר שטח שיעזור לכם לרפא דמויות. אבל גם אם אתם רוצים אותה סתם לאוסף, יהיה לכם ממש קל להשיג אותה מהאירוע החדש, שנקרא Energy Amplifier Initiation.

באירוע אתם תצטרכו ללכת לנקודות עניין במפה ולנצח קבוצות של אויבים, ולאסוף קריסטלים שהם שומרים עליהם. בכל שלב באירוע יפתחו עוד נקודות עניין שתוכלו לנצח בהן אויבים ולאסוף קריסטלים. באירוע אתם תקבלו קריסטלים שאיתם תוכלו לקנות פרסים, וקריסטלים מסוג אחר שאיתם תוכלו להפעיל שדרוגים לקראת ה-domainים שתוכלו לאתגר באירוע. כדי להשתתף באירוע, אתם תצטרכו להיות ב-Adventure Rank 20 לפחות, וזה אומר שאם אתם שחקנים יחסית חדשים, כנראה שתצטרכו לשחק עוד קצת, ואולי לא תוכלו להשתתף בכלל באירוע.

אם תרצו להשיג את דיונה בלי יותר מדי בלבולי מוח, כל מה שתצטרכו לעשות זה לחסוך 1000 קריסטלים ולרכוש אותה בעזרתם. זה נשמע לכם הרבה? ובכן, זה לא כזה נורא. כל נקודת עניין שתשיגו בה קריסטלים תעניק לכם 90 קריסטלים כאלו, ובשלב הראשון של האירוע, יש לכם 9 נקודות עניין שכאלו, דומיין קצר שיתן לכם עוד קריסטלים, ו-Twister Realm שבו תוכלו להשתתף בקרבות מאתגרים כדי להרוויח, די בקלות, 400 קריסטלים נוספים.

אם אתם תשלימו את כל 9 המחנות שזמינים כרגע באירוע, ואת הדומיין הקצר שבא אחריהם, יהיו לכם מספיק קריסטלים כדי להשיג את דיונה. אם בנוסף תשלימו את ה-Twisted Realm ותשיגו מספיק נקודות כדי לקבל משם פרסים, תוכלו להתחיל לנקות את חנות הפרסים, שמציעה גם פרימוג'מס ושאר חפצים מעולים.

Genshin Impact זמין בחינם ל-PlayStation 4, PlayStation 5, PC וטלפונים סלולריים. עם העדכון החדש, זו ההזדמנות שלכם להצטרך לחגיגה ולהתחיל לאסוף את הדמויות המגניבות של המשחק, ולהנות מהעולם הפתוח העשיר שלו.