סוניק הקיפוד מחליף קידומת וחוגג 30 השנה, וכולנו נהנים. בשידור מיוחד לכבוד האירוע, נחשפנו לכמות אדירה של עדכונים לגבי העתיד של סדרת משחקי Sonic והחגיגות של השנה.

סוניק משתף פעולה

כחלק מחגיגות 30 שנה לסוניק, הקיפוד האהוב יצטרף לשלל משחקים ויקבל קולבורציות עם משחקים רבים. בין משחקים אלה המשחק Olympic Games Tokyo 2020, שמציג עולם בדיוני שבו לא היתה קורונה והאולימפיאדה התרחשה ב-2020 בטוקיו, וזמין לכל הפלטפורמות. כחלק מהקולבורציה, תוכלו להלביש את הדמות שלכם בתחפושת סוניק, ולהנות מסוניק כשהוא משחק טניס שולחן, בייסבול, כדורסל, אגרוף, ושאר משחקי ספורט לא שגרתיים לקיפוד.

ביחד עם שיתוף הפעולה הסך-הכל-צפוי הזה, קיבלנו גם קולבורציה פחות צפויה עם המשחק Two Point Hospital. במשחק אתם מנהלים בתי חולים, וצריכים לבנות את בית החולים שלכם ולדאוג שהעובדים שלכם עושים דברים כמו שצריך, קצת כמו Roller Coaster Tycoon אבל עם בית חולים. בשיתוף הפעולה החדש, יתווספו מגוון חפצים ותחפושות מהעולם של סוניק, כולל מכונות ארקייד עם המשחק Sonic & Knuckles.

לבסוף, המשחק Sonic the Fighters, שהיה משחק מכות לא אופייני אך מאוד נוסטלגי, יהיה זמין באופן מלא במשחק הבא של צוות הפיתוח של סדרת משחקי יאקוזה, Lost Judgement. את המשחק תוכלו לשחק בארקיידים במשחק. זה מאוד מגניב לדעתי לראות משחק מלא בתוך משחק, במיוחד אחד מורכב כמו זה.

לחוות את סוניק מחדש

אחת הבשורות הכי משמחות מהאירוע היא החזרה של Sonic Colors, אחד מהמשחקים האהובים בעת המודרנית של סוניק. Sonic Colors יצא במקור לקונסולת ה-Wii בלבד, כך שמעריצים רבים לא יכלו לחוות אותו. מעבר לזה שהוא היה משחק סוניק מאוד מוצלח, הוא גם עיצב את העתיד של משחקי סוניק בכך שהוא הוסיף את ה-Wisps.

ה-Wisps, אם אתם לא מכירים, הם חייזרים קטנים שאתם יכולים להציל במשחקי סוניק, וכל אחד נותן לכם יכולת אחרת לזמן מוגבל, כמו מקדחה, קוצים, טיל, ועוד. גם אחרי Sonic Colors, ה-Wisps המשיכו להופיע במשחקים, כמו למשל Sonic Forces, שבאופן אישי ממש אהבתי.

Sonic Colors יצא מחדש בגרסת רימאסטר בשם Sonic Colors Ultimate ב-7 לספטמבר, ל-Switch, Xbox One, PlayStation 4, ו-PC דרך Epic Games Store. הגרסה הפיזית של המשחק בגרסת ההשקה תציע מחזיק מפתחות של Baby Sonic.

בנוסף ל-Sonic Colors Ultimate, קיבלנו הכרזה גם על אוסף משחקים קלאסיים בשם Sonic Origins, שיציע את המשחקים Sonic the Hedgehog, Sonic 2, Sonic 3 & Knuckles ו-Sonic CD. האוסף עוד לא קיבל תאריך יציאה, ואנחנו צפויים לקבל עליו עוד פרטים בהמשך השנה.

סוניק בטלוויזיה

במסגרת אירוע 30 שנה לסוניק, קיבלנו חשיפה למיני סדרה בשם Sonic Colors: Rise of the Wisps בכיכוב המדבב של סוניק, רוג'ר קרייג סמית' (Roger Craig Smith). הפרקים בסדרה יהיו קצרים, והפרק הראשון עתיד לצאת בקיץ השנה, כנראה בסמוך ליציאת הרימאסטר.

בסנוף ל-Sonic Colors: Rise of the Wisps, קיבלנו עוד מידע לגבי סדרת אנימציה חדשה של סוניק שעתידה לצאת ב-Netflix, ושמה Sonic Prime. את הסדרה יפיק הצוות שעבד על Ben 10 והסרט Big Hero 6. עם רפרטואר שכזה, יש לי הרגשה טובה שהסדרה תהיה מוצלחת.

לדברי היוצרים, הסדרה שתעלה ב-2022 תכיל 24 פרקים ובהם סוניק יציל לא רק את העולם, אלא את היקום, ויגלה עולם מקביל מיסתורי בשם ה-Shadowverse. לדבריהם, הסדרה פונה למעריצים מכל הגילאים, ואני באופן אישי מצפה לראות מה יהיה בה.

סוניק מביט לעתיד

בסוף הפרזנטציה קיבלנו מבט קצר למשחק סוניק הגדול הבא, שצפוי לצאת ב-2022. עוד אין הרבה מידע רשמי לגבי המשחק, וכל מה שראינו זה סוניק תלת מימדי רץ ביער ויוצר שובל צבעוני.

יש הרבה מה לצפות ממשחק שכזה, בעיקר לאחר שצוות הפיתוח של סוניק הבין שהשקות שנתיות של משחקים לא היו בריאות לסדרה. הצוות כבר הזכיר בעבר שהדרך שלהם לחזור להוציא משחקים איכותיים היא להאט את קצב השקת המשחקים ולדאוג שכל משחק חדש הוא מעניין בפני עצמו, וזה מה שניכר שהם עושים כאן.

בינתיים עוד לא ידוע על המשחק הבא, אך לפי שמועות, הוא יקרא Sonic Rangers ויציע עולם פתוח נרחב. מה שכן ידוע, זה שהוא יגיע לקונסולות הדור הבא, Xbox Series X/S, PlayStation 5, PC וכמו כן ל-Switch.

בינתיים אפשר לצפות להמשך החשיפה של המשחקים השונים, אבל מה שהכי חשוב זה לאחל לקיפוד הכחול המהיר בעולם מזל טוב, ועוד שנים רבות של ריצה.