משחק ההמשך Dying Light 2, שהוא משחק זומבים, פארקור, והמון אקשן, הוכרז כבר ממזמן, וחוץ מטריילר משחקיות אחד וכמה דחיות לא קיבלנו שום עדכון נוסף לגביו. אבל עכשיו קיבלנו טריילר משחקיות חדש ומעמיק יותר וכמובן תאריך יציאה, שבתקווה יהיה סופי הפעם.

כפי שאפשר להבין מהסרטון, המפתחת Techland החליטה לתת לנו מבט נוסף לתוך המשחק, ואחד מעמיק יותר מבפעם הקודמת. הפעם יש גם הסבר נוסף על העולם, סיפור הרקע ומה שהבחירות שלכם יכולות לעשות.

ב-Dying Light הראשון שיחקנו סוכן בשם קייל קריין (Kyle Crane), שהוחדר לתוך עיר בטורקיה שמוכה בנגיף מסתורי שגורם לאנשים להפוך לזומבים. המטרה שלנו היתה לנסות ולהשיג מידע לעולם שבחוץ דרך הסוכנות שאיתה אנו עובדים ובמקבלי להתמודד עם המציאות של המשחק עצמו ושל שני הצדדים במשחק.

Dying Light 2 יתחיל 15 שנים אחרי מה שהתרחש במשחק הראשון בטורקיה, וברור לנו שהנגיף הספיק להתפשט כבר לכל העולם. מכאן מגוון הבחירות שלנו יהפוך למעניין מאחר ויש את "פורעי החוק" ואת מי שמחשיב את עצמו ל"חוק".

dying light 2

בשונה מהמשחק הראשון, נראה שהפעם תהיה לנו האפשרות לבצע בחירות בסיפור. מעבר לכך, הפעם לבחירות שלנו תהיה השלכה על ההמשך של המשחק וההתקדמות שלנו. ב-Dying Light 2  תהיה לנו אפשרות לבחור עם מי להיות, בצד של מי, ולמי נבחר לעזור ולסייע ובכך כמובן להציב אותנו מול אוייבים חיים ולא רק זומבים. חושבים שאתם כבר יודעים לאיזה צד תבחרו לעזור? אני עדיין שוקלת את זה.

לצד טריילר המשחקיות קיבלנו שלל הסברים על המשחק, הקבוצות השונות, והדינמיקה בניהם. יש גם נגיעה קלה בדמות שאותה נשחק, ובכך שהסיפור מתחיל בעקבות תקרית שהתרחשה בעבר שלנו, ובמשחק ננסה לפענח מה היה שם.

החלק הכי מעניין בסרטון, מעבר לקרבות וליכולות הפארקור שרק השתפרו מאז המשחק הראשון, הוא תאריך היציאה. כפי שציינתי בתחילת הכתבה, המשחק חווה לא מעט דחיות, אבל אחרי שנת קורונה זה לא מאוד מפתיע אותנו. Dying Light 2 עתיד לצאת ב-7 לדצמבר 2021 ל-PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S ו-PC. מעניין מה עוד יציגו בפנינו בחצי שנה הקרובה לפני המשחק.