Thronebreaker: The Witcher Tales, או Gwent: Thronebreaker כפי שנקרא פעם, קיבל תאריך שחרור סופי.

ההרחבה למשחק הקלפים Gwent תצא בתור משחק בפני עצמו לשחקן יחיד, ותשוחרר ל-PC דרך האתר GOG  ב-23 לאוקטובר. הגרסא ל-PlayStation 4 ול-Xbox One תשוחרר ב-4 לדצמבר.

Thronebreaker: The Witcher Tales

ב-Thronebreaker: The Witcher Tales אנחנו נשחק בתור מיב (Meve), המלכה הלוחמת של ליריה וריביה (כן, זו אותה ריביה אשר ממנה גרלט מריביה מגיע). הסיפור עוקב אחרי מיב ואחרי הצבא שלה בזמן שהם מתמודדים עם הפלישה הבלתי נמנעת של הצבא הנילפגארדי.

במהלך מסעותיהם, מיב וחבורתה יבקרו באיזורים חדשים ביבשת, יפגשו דמויות מגוונות ויצאו למשימות בתקווה שיוכלו להרחיב את הצבא שלהם. המשחק מפותח על ידי אותם האנשים שיצרו את אותם ה"רגעים האיקוניים" ב-The Witcher 3: Wild Hunt, אז אנחנו בטוחים שהמסע הזה יהיה לא פחות מרתק.

בתור משחק תפקידים, ב-Thronebreaker תהיה לחימה מבוססת תורות בפורמט של משחקי Gwent, כך שכל יחידה בצבא שלכם תהיה מיוצגת על ידי קלף אחר. המטרה מקרב לקרב תהיה שונה: לפעמים תצטרכו להשמיד את כל הצבא של היריב, ולפעמים המטרה תהיה להשמיד יחידה מסוימת, להביס בוס מסוים או רק לשרוד מספר מסוים של תורות.

Thronebreaker ינסה לגרום לכם לתחושה יותר אפית ממה שאתם רגילים אליה מהגרסא רבת המשתתפים של Gwent, אז תוכלו לצפות לראות כמה שינויים בחוקים ובקלפים עצמם.

Gwent: The Witcher Card Game חוזר הביתה

ואם כבר הזכרנו אותו, CD Projekt RED  הכריזו ש-Gwent: The Witcher Card Game ייצא משלב בטא באותו היום שבו Thronebreaker: The Witcher Tales משוחרר – ב-23 לאוקטובר ל-PC, וב-4 לדצמבר לPlayStation 4 ול-Xbox One.

השחרור המלא של Gwent ילווה בעדכון הכי גדול שהמשחק אי פעם קיבל בשם Homecoming. העדכון כולל עיצוב מחדש של לוח המשחק לשדה קרב תלת מימדי, ובנוסף עיצוב ויזואלי חדש. אפילו יש חוויית בניית חפיסה חדשה, וגם מכניקות קלפים חדשות.

תוכלו ללמוד עוד על העדכון Homecoming למשחק Gwent בסרטון מעל. בגדול, CD Projekt RED מקווים להפוך את Gwent ליותר דומה לגרסא שלו מ- The Witcher 3 : Wild Hunt שהמעריצים כל כך אהבו.

פעם נוספת ואחרונה, Thronebreaker: The Witcher Tales ו-Gwent: The Witcher Card Game שניהם יוצאים ב-23 לאוקטובר ל-PC, וב-4 לדצמבר ל-PlayStation 4 ול-Xbox One.

Thronebreaker: The Witcher Tales Thronebreaker: The Witcher Tales Thronebreaker: The Witcher Tales Thronebreaker: The Witcher Tales Thronebreaker: The Witcher Tales Thronebreaker: The Witcher Tales Thronebreaker: The Witcher Tales Thronebreaker: The Witcher Tales Thronebreaker: The Witcher Tales Thronebreaker: The Witcher Tales Thronebreaker: The Witcher Tales