מי היה מאמין שיום אחד נוכל לשחק ב-Cyberpunk 2077 על קונסולה של נינטנדו? ב-Nintendo Direct שבוע שעבר הוכרז שהמשחק יגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch 2, ובהמשך השבוע חברת CD Projekt Red חשפה שהקרטרידג’ים החדשים יגיעו לקיבולת מרבית של 64GB. מדובר בקפיצה משמעותית לעומת הדור הנוכחי, מה שיכול לרמוז על הרבה דברים טובים באופק.
הפרטים הגיעו משיחה אגבית של היוטיובר הידוע ווד (Wood) מערוץ Beatemups עם מנהל קהילת החברה, שבמהלך תצוגת ה-Hands-On של הקונסולה דיבר איתו על סרטוני העבר שלו על סייברפאנק (והבעיות הראשוניות עם המשחק) וגם זרק שגרסת ה-Switch 2 של המשחק Cyberpunk 2077 תנצל את מלוא הקיבולת של הקרטרידג’. "הלכנו על ספציפית על בקיבולת הגבוהה ביותר, אז 64 גיגה", הוא אמר.
ב-Switch הנוכחי, הקרטרידג'ים מגיעים עד ל-32GB, מה שהפך למשוכה לא קטנה עבור מפתחים. משחקים גדולים כמו NBA 2K20 או L.A. Noire דרשו הורדות נוספות – לא בדיוק חוויית plug-and-play שהיינו מצפים לה מקונסולה של נינטנדו. בפועל, זה יצר מצב קצת מוזר – אתה קונה עותק פיזי של משחק, אבל עדיין צריך להוריד חצי ממנו.
אז כן, הקפיצה ל-64GB בהחלט פותרת את זה, או לפחות מאפשרת למשחקים יותר כבדים להכנס פנימה בלי קיצורים, בלי קומפרסים מעיקים ובלי לגרום למשתמש להוריד עוד 20GB ברקע. זו בשורה טובה לא רק להם, אלא גם לשחקנים שירוויחו מהשיפור באיכות, בעושר הגרפי ובמהירות הגישה לתוכן. העובדה ש-CD Projekt Red עצמה בחרה להביא את Cyberpunk ל-Switch 2 אומרת הרבה. זה לא רק מצביע על שיפור בקיבולת האחסון – אלא גם מרמז על שדרוגים משמעותיים בכוח העיבוד של הקונסולה, שמסוגלת להתמודד עם אחד המשחקים הכי תובעניים שיצאו בשנים האחרונות (וזה עוד אחרי הפלא שהם הצליחו לעשות עם The Witcher 3: Wild Hunt על הסוויץ' המקורי).

עם קרטרידג’ים של 64GB, ה-Nintendo Switch 2 מסמנת עידן חדש לגמרי עבור גיימינג נייד. היא סוללת את הדרך לעולמות גדולים יותר, חוויות עשירות יותר, ובעיקר – הרבה פחות הודעות “יש לעדכן את המשחק לפני שתתחיל לשחק”. עכשיו רק נותר לחכות ולראות אילו משחקים יאמצו את הפוטנציאל החדש – ואיך נינטנדו תבחר להשתמש בו בעצמה.