בשנה האחרונה אנו רואים מעין התחדשות בעולם משחקי מריו הכוללת הוצאה מחודשת של משחקים ישנים כמו Super Mario 3D All-Stars לכבוד 30 שנים לסדרה, או המשחק Super Mario 3D World עם ההרחבה Bowser's Fury. בנוסף לכך, אנו מקבלים גם לא מעט משחקים חדשים לסדרות מוכרות ואהובות כמו מריו גולף. לכן, אין זה מפתיע שבמסגרת המצגת של Nintendo בכנס E3 2021 קיבלנו הכרזה על משחק חדש בסדרת Mario Party הפופולארית, בשם Mario Party Superstars.

המשחק החדש בסדרת Mario Party יהיה שילוב של מפות ממשחקים קודמים בסדרה, ביחד עם תוכן חדש. המשחק יכלול 5 מפות קלאסיות ממשחקי הנינטנדו 64 וכן מפות חדשות ומעניינות; בטריילר אנו רואים את מריו וחבריו מקפצים בין החלל, מסתובבים באי טרופי, קופצים על קרחון ועוד הרבה מפות חדשות שלא הופיעו במשחקים הקודמים.

בתחילת כל שלב תוכלו לבחור אחת מבין הדמויות המוכרות בעולם של נינטנדו, אך עם דגש ברור על דמיות מהעולם של מריו. בין היתר תוכלו לשחק כמריו, לואיג'י, הנסיכה פיץ', טוד, באוזר ואפילו דונקי קונג שעושה גיחה קצרה. המשחק מיועד לעד 4 שחקנים בו זמנית, וישנה גם אפשרות למשחק אונליין. בדרך זו, תוכלו להיאבק בשחקנים רנדומליים ברחבי העולם. למרות שהפיצ'ר הזה נראה מגניב ומשעשע מאוד, עדיין נדמה לנו שלשחק עם חברים נשמע יותר כיף.

המשחקיות כוללת מעל מ-100 מיני משחקים שהופיעו במשחקים קודמים במסדרה, ומוצגים בעולמות השונים של מריו. במשחקים אלו תצטרכו לשתף פעולה, אך לעיתים קרובות גם להפריע לחבריכם בדרך לניצחון המיוחל. לטעמי, המשחק המגניב ביותר הוא המשחק שבו תצטרכו לעצב את פניו של מריו כפי שהיה ניתן לעשות במשחק Mario 64 המקורי. בהחלט איסטר אג נחמד למעריצי נינטנדו הותיקים.

Mario Party Superstars

Mario Party Superstars יהיה המשחק ה-12 בסדרת משחקי Mario Party (לא כולל הספינאופים). מאז יציאתה בסוף שנות ה-90, הסדרה הפכה לפופולארית מאוד בקרב שחקני Nintendo, והמשחק הקודם בסדרה, Super Mario Party מכר מעל 14 מיליון עותקים ברחבי העולם עד היום.

המשחק Mario Party Superstars עתיד לצאת באופן אקסלוסיבי (כמובן) לנינטנדו סוויץ' ב-29 באוקטובר, 2021. ניתן לרכוש אותו כבר עכשיו בהזמנה מוקדמת דרך האתר של נינטנדו או דרך ה-E- Shop.