ה-Satisfye ZenGrip Pro הוא המוצר המשלים לקונסולת ה-Nintendo Switch שתמיד רציתם ומעולם לא ידעתם את זה. הוא קצת כבד אך נוח מאוד ושומר על פונקציונליות וניידות מירבית.

אם אתם כמוני משחקים ב-Switch בעיקר במצב הנייד שלו, אתם בטח מכירים את התחושה בידיים לאחר זמן משחק ממושך. כן, התחושה הזו שגורמת לכם לחשוב על דלקת במפרק כף היד. ה-Switch מעוצב לניידות, אך לג'ויקונים אין צורה ארגונומית כלשהי; זה אמנם נסבל, אבל למה לא לנסות לשפר גם אם זה לא שבור? ה-Satisfye ZenGrip Pro בא לעשות בדיוק את זה.

Satisfye ZenGrip Pro

במהלך צפייה באחד הסרטונים בערוץ הנהדר BeatEmUps שמתי לב שהוא משתמש בגריפ שנראה מעניין ולאחר מחקר קצר התברר שהוא מדגם Satisfye ZenGrip Pro. חיפוש קצר באמזון הניב מספר תוצאות וכל מה שנשאר לי לעשות הוא להתלבט איזה באנדל להזמין.

נוח, פונקציונלי וקל לשימוש

לפני שניגע בבאנדלים עצמם ולמה צריך בכלל באנדל, בואו נדבר על המוצר עצמו. ה-Satisfye ZenGrip Pro שעשוי מפלסטיק קשיח (מאוד), גימור חלק וצבע שחור עם נקודות גומי בולטות שנועדו להגנה על ה-Switch בזמן ההכנסה וההוצאה שלו מהגריפ. בנוסף, בחלקו התחתון של הגריפ ממוקמות שתי רגליות שמאפשרות להניח את הקונסולה בצורה יציבה על שולחן והוא מגיע גם עם זוג כיסויים לסטיקים האנלוגיים.

לשמחתי, בעת השימוש בגריפ ה-Switch שומר על פונקציונליות מלאה; הגריפ לא מפריע או חוסם את חיבור האזניות או ה-USB C וניתן להטעין או להשתמש במתאמים ללא כל הפרעה. הגריפ מתחבר ל-Switch בצורה מאוד פשוטה של החלקת המכשיר לתוך הגריפ, וכאן באות לידי ביטוי בליטות הגומי שהתווספו בגרסה החדשה שלו. הבליטות מונעות מגע ישיר בין הגריפ לקונסולה ומגנות עליה משריטות ומאבטחות אותה במקומה אף יותר. הוצאת ה-Switch מהגריפ נעשית גם היא בצורה פשוטה וללא בעיות.

Satisfye ZenGrip Pro

מדובר בגריפ מאסיבי מאוד גם מבחינת גודל וגם מבחינת משקל; אמנם הגודל שלו לא שונה משמעותית מידיות של שלטים אחרים (רק קצת בשל השוני בכפתורי ה-Switch עצמם) אך מאחר והוא מוסיף משקל לא קטן לקונסולה לוקח זמן מה להתרגל אליו, בייחוד לבעלי ידיים קטנות או עדינות.

אל תתנו לאמור לעיל להפחיד אתכם – הגריפ מעוצב בצורה ארגונומית שתומכת בכף היד, וגורמת ל-Switch להרגיש כמו קונטרולר אחד גדול והפונקציונליות של הרגליות משפרת את החוויה הניידת. אמנם לאחר כחודש של שימוש אני עדיין לא יכול להגיד שאני רגיל ב-100% למשקל הנוסף (אם כי ככל שהזמן עובר אני מתרגל יותר ויותר), אבל כבר אחרי שבועיים הבנתי שלשחק ב-Switch ללא הגריפ כבר מרגיש לי מוזר ולא נוח, לחלוטין מרגיש שחסר שם משהו שאמור להיות שם מלכתחילה.

חבילות הכל כלול

אם ה-Switch גדל בצורה משמעותית, זה מן הסתם אומר שהנרתיקים הקודמים שלכם כבר לא יתאימו, וכאן נכנסים הבאנדלים של Satisfye שמאפשרים לרכוש את הגריפ עם אחד משני נרתיקים מוצעים. בגרסת ה-Slim תקבלו נרתיק "דק" שיש בו מקום לקונסול ול-10 משחקים וכמובן שכיסויי הגומי לסטיקים האנאלוגיים גם נכנסים בלי בעיה וכמו כן תוכלו להכניס אזניות פשוטות ברווח שבין ה-Switch לתיק. למה רשמתי "דק"? מאחר והנרתיק די עבה גם בתצורה זו.

Satisfye ZenGrip Pro

אם תבחרו בגרסת ה-Elite תקבלו תיק גדול משמעותית שמאפשר להכניס לתוכו 19 משחקים ומגיע עם כבל טעינה USB-C to USB-A, מסילה שעליה ניתן לחבר זוג ג'ויקונים נוסף וגם פה תקבלו זוג כיסויים לסטיק האנאלוגי. אם בחירות זה לא הצד החזק שלכם, קיימת גם חבילה שכוללת את הכל ביחד אך היא עולה מעט יותר. חברת Satisfye לא דילגה על בעלי ה-Nintendo Switch Lite והוציאה באנדל גם עבורם; בתצורת ה-Lite הגריפ אפילו עוד יותר חשוב.

התיקים עצמם כמו הגריפ, איכותיים מאוד ומסיביים. הם מרופדים בחומר נעים שמונע שריטות והרוכסנים גם הם באיכות טובה ולא נתקעים. אני קניתי את חבילת ה-Slim מאחר ואני לא נוהג לקחת איתי אביזרים נוספים במסעותיי עם ה-Switch, כך שהאפשרות הקלילה יותר קרצה לי.

אני מאוד מרוצה מהבחירה שעשיתי, וכפי שציינתי קודם אני לא מבין איך שיחקתי ב-Switch לפני ש-Satisfye ZenGrip Pro נכנס לחיים שלי.