המשחק Ghost of Tsushima נחשב כמשחק חוצה דורות וכמשחק האקלוסיבי האחרון (כמעט) שיצא ל-PlayStation 4. בהתאם לכך, ציפינו שנקבל גרסה מחודשת גם ל-PlayStation 5, עם כי עד היום לא קיבלנו לכך הכרזה רשמית. אך שמועות חדשות מספרות כי לא רק שנקבל את המשחק בקונסולת הדור הבא, אלא נקבל גם משחק צד קצר בשם Ghost of Ikishima.

השמועות על כך הגיעו מאינסיידר בטוויטר שסיפר כי משחק הצד-הרחבה-המשך של Ghost of Tsushima עתיד לצאת עוד השנה. לפי השמועות, המשחק יהיה באותו סדר גודל כמו המשחק Marvel's Spider-Man: Miles Morales, כלומר משחק שעומד בפני עצמו, אך כמובן קשור למשחק המקורי. נראה שצפויות לנו לפחות עוד 30 שעות, פחות או יותר, למשחק ההמשך-צד, כפי שהיה במיילס מורלס. במידה וזהו מידע נכון, אנו מצפים לקבל על כך עוד מידע במסגרת פרזנטציית State of Play הבאה של סוני.

כמובן שכרגע זה אין הכרזה רשמית על כך, אך אין זה מפתיע שהמפתחת Sucker Punch מעוניינת להוציא המשך למשחק באופן אקסקלוסיבי ל-PlayStation 5, שכן יצאה כבר חבילת ההרחבה החינמית הכוללת מולטיפלייר של עד 4 שחקנים בו זמנית. זאת ועוד, גם סרט חדש המבוסס על Ghost of Tsushima עומד להגיע לקולנוע, כך שהמפתחת עובדת קשה על מנת להביא לנו עוד תוכן מהמשחק, וכדי להפוך את Ghost of Tsushima לסדרת משחקים, ולא רק משחק אחד שעומד בפני עצמו.

למי שלא שיחק עדיין, המשחק Ghost of Tsushima מכניס אותנו ליפן הפיאודלית של המאה ה-13, בו אנו נכנסים לנעליו של ג'ין סאקאי, אחד הסמוראים האחרונים שנשאר באי טושימה, שמנסה לעצור את פלישת המונגולים ליפן. המשחק הדהים אותנו בזכות הגרפיקה היפהפיה שלו, מערכת הקרב הגמישה, והסיפור המעניין, ואף נחשב לאחד מהמשחקים האהובים עלינו בשנת 2020. לכן, אנחנו מאוד מחכים לראות מה עוד נקבל בהמשך.

גם אם מדובר בשמועה, אנחנו לא יכולים שלא להעלות השארות לגבי Ghost of Ikishima. האם המשחק יכלול גם את המשחק המקורי בדומה ל-Death Stranding: Director's Cut? האם נמשיך את דרכו של ג'ין? האם נזכה לראות עוד מיפן הפאודלית כפי שראינו במשחק המקורי? נצטרך לחכות ולראות.

Ghost of Tsushima זמין כעת באופן אקסלוסיבי ל-PlayStation ותוכלו לקנות אותו בחנות הדיגיטלית של PlayStation או בחנויות.