אחרי ההכרזה של סוני על סדרה של The Last of Us וסרט של Uncharted, החברה הכריזה היום שהמשחק המצליח Ghost of Tsushima יקבל סרט קולנועי אף הוא.

אנו כבר יודעים שחברת Sony עובדת במרץ כדי להביא את כותרי PlayStation למסך הגדול והקטן (תחת הבאנר החדש PlayStation Productions) עם הסדרה של The Last of Us או הסרט המתקרב של Uncharted, אבל אני לא חושב שמישהו ציפה לחדשות ש-Ghost of Tsushima בדרכו להפוך לסרט, ועוד עם הבמאי של סרטי ג'ון וויק צ'אד סטהלסקי בעמדת הניווט!

המשחק מבית Sucker Punch עוקב אחר סמוראי חובב שועלים שאיבד את העשתונות ומתחיל להרוג מהגרים ממונגוליה! סתם נו, הוא הודף את הפלישה המונגולית, כמעט לבדו – מה שמתאים מאוד לסרט.

Ghost of Tsushima הוא למעשה אחד המשחקים הנמכרים ביותר של Sony בדור הקונסולות האחרון – למעלה מ-6.5 מיליון עותקים נמכרו מאז ששוחרר המשחק ביולי 2020!

מפתחי המשחק Sucker Punch עצמם יהיו מעורבים בהפקה, אולם היא ככל הנראה לא תצא לפועל בקרוב: צ'אד סטהלסקי צפוי לפני כן לצלם את ג'ון וויק 4 אשר עתיד לצאת שנה הבאה. עם זאת, המחשבה אודות סרט אקשן שהוא כמו ג'ון וויק אבל עם סמוראים גורמת לי לעור ברווז. בואו נקווה כעת כי בניגוד להפקה של Uncharted, הסרט הזה לא יחליף 7 במאים לפני הצילומים.