World's End Club – המותחן הצבעוני מקבל טריילר חדש

World's End Club הוא המשחק הבא מהיוצר של סדרת Zero Escape ו-Danganronpa, וככזה, הוא מותחן צבעוני שככל הנראה הולך להיות מלא בטוויסטים מפתיעים שיפילו לנו את הלסת. המשחק קיבל טריילר חדש שמציג לנו עוד קצת מהסיפור והמשחקיות, והוא נראה יפהפה בעיני.

World's End Club הוכרז במהלך אירוע הדיירקט האחרון, אותו הדיירקט שבו ראינו מלא הכרזות לכבוד יום הולדת 35 של זלדה את ההכרזה על The Legend of Zelda: Skyward Sword Remastered ו-Splatoon 3, יחד עם עוד מספר הכרזות מגניבות נוספות.

המשחק מגיע מהיוצר של Danganronpa וסדרת Zero Escape – שתי סדרות מותחנים עם אלמנטים של חידות ו-Visual Novels. בדומה להם, גם World's End Club ישלב את האלמנטים הללו, אבל הפעם לצד משחקיות פלטפורמינג שנראית צבעונית ומעניינת.

ב-World's End Club, אנחנו משחקים חבורה של צעירים שבמהלך נסיעת אוטובוס עוברים תאונה ומגיעים ללונה פארק מיסתורי. בלונה פארק הזה הם פוגשים דמות מיסתורית בשם Pielope, שמודיעה להם שהם צריכים לשחק במשחק גורל (Game of Fate) כדי לברוח. המשחק הזה יאתגר את קשרי החברות שלהם, ואת יכולות הפלטפורמינג שלנו. ממה שאנחנו רואים בטריילר, המשחקיות כוללת, בין הייתר, רכיבה על רכבת הרים, קרב כדורי שלג עם ייטי, והשמדה של גנרטורים. זה לא נראה מאוד מסובך, אבל הכל צבעוני ויפה ואני מצפה לראות מה נראה עוד.

World's End Club עתיד להגיע אקסקלוסיבית ל-Switch ב-28 למאי, אחרי שחצי ממנו יצא במקור ל-Apple Arcade בשנה שעברה.