כמידי שנה, סדרת Call of Duty מוציאה כותר חדש, ולפי דיווחים, הפעם נחזור למלחמת העולם השניה (שוב). כמי שהתחילה את הסדרה אי שם בשנת 2004 והמשיכה בשלושה כותרים רצופים, מלחמת העולם השנייה יודעת לספק לקהל את מה שהוא מחפש.

Modern Warzone, אתר עצמאי המספק חדשות והדלפות עבור הסדרה, מדווח כי את עיקר התוכן השנה תפתח Sledgehammer Games שפיתחה את Call of Duty World War II. הכותר החדש צפוי להשתחרר לקראת סוף השנה.

לפי הדיווח, היוצרים נתנו למשחק את שם הקוד Call of Duty WWII: Vanguard, אבל השם הזה ככל הנראה ישתנה לקראת החשיפה, כמו שקורה בדרך כלל בתעשיית המשחקים. מקורות אחרים טוענים כי השם ישאר גם לאחר החשיפה.

לפי ההדלפה המקורית, המשחק יתרחש בשנות ה-50, שזה קצת מוזר, מאחר ומלחמת העולם השנייה הסתיימה ב-1945. נכון לרגע זה, קיימות אינספור ספקולציות לגבי המשחק וזמני ההתרחשויות, כגון מציאות מקבילה בה המלחמה לא הסיימה ב-1945. תאוריה נוספת היא שהמשחק לוקח חלק במלחמת קוריאה שהחלה ב-1950 ולה שורשים בסיום מלחמת העולם השניה.

לחובבי Warzone, כן, גם למשחק החדש תהייה תביעת רגל בבאטל רואיל האהוב כמו שהיה ל-Black Ops: Cold War וכנראה לכל כותר בסדרה שישוחרר בחמש השנים הקרובות (לפחות).

המשחק הבא בסדרה, שכאמור עשוי להקרא Call of Duty WWII Vanguard, עדיין אין תאריך יציאה או פלטפורמות. אנחנו כמובן נעדכן כשיהיו עוד פרטים.