העולם של ה-Witcher מתרחב לעוד מימדים ומדיומים. מדובר במנגה הנקראת The Witcher: Ronin בהפצה של CD Projekt RED שמתרחשת בעולם המושפע מיפן הפיאודלית – עולם בו גראלט הוא רונין שנלחם במפלצות ומנסה להתחקות אחר אשת הקרח המסתורית.

ממש לפני כמה חודשים סיפרנו על משחק הלוח שמתרחש בעולם הקסום והאפל של ה-Witcher. כעת, העולם של צייד המפלצות לבן השיער האהוב עלינו ממשיך להתרחב לעוד עולמות תוכן חדשים ומעניינים ב-The Witcher: Ronin.

המנגה תבוא בצורת ספר בכריכה קשה שמכיל את הסיפור כולו יחד עם מספר תוספות. מדובר ב-3 סיפורים צדדיים הסובבים מספר דמויות אהובות מהסדרה, ובנוסף מספר עמודים על יצירת הפרוייקט. כמו לכל פרוייקט Kickstarter ראוי, גם כאן יש מספר דרגות השקעה שונות, שכל אחת מציעה תוספות כאלה או אחרת, וחלקן גם יקרות.

הפרוייקט עבר את יעד המימון שכיוונו אליו, כמאה אלף דולר, תוך שעתיים ו-16 דקות ונכון לכתיבת שורות אלו הושקעו בפרוייקט 430 אלף דולר. יש עוד 19 ימים לסיום פרוייקט הקיקסטארטר אז כדאי להזדרז. למי שקצת פחות מתלהב מפרוייקטים כמו זה, המוצר עתיד להמכר גם בחנויות ספרים וקומיקס סטנדרטיות. עם זאת, הספר יגיע ללא התוספות שצויינו למעלה.

The Witcher: Ronin זמין להזמנה גם לישראל בקישור הבא. אך כדאי לציין שהמשלוח לפינתנו הקטנה בעולם יקר להחריד. הייתי שוקל באופן אישי להזמין דרך שירותי שילוח פרטיים או בעזרת מכרים שגרים בחו"ל.