חברת CD PROJEKT RED הכריזה על משחק לוח חדש בעולמו של הוויצ'ר, בשם The Witcher: Old World. המשחק מיועד לשניים עד חמישה שחקנים, ומתרחש הרבה לפני זמנו של גרלט (Geralt).

החברה משתפת פעולה עם חברת ההפצה GO ON BOARD ועם מעצב המשחקים Łukasz Woźniak שהביאו לנו את המשחק Valhalla (אותו רכשתי, אם כי טרם שיחקתי. קשה לקבוע משחק חברתי בתקופת הקורונה), וקמפיין הקיקסטארטר של המשחק יעלה בחודש מאי השנה.

החברה מבטיחה חוויה אימרסיבית בה תחוו איך זה להיות וויצ'רים שסיימו את אימוניהם הברוטליים לאחרונה. כמובן, לא מדובר כאן בוויצ'רים מאסכולת הזאבים בלבד, אלא גם מאסכולות הצפע, הדוב, הגריפין והחתול, וכל אלה יתחרו ביניהם, ישלימו חוזים וכמו במשחקי הוויצ'ר, יעמדו מול החלטות קשות. ואולי ישחקו קצת גוונט, מי יודע.

עדיין אין מידע מדוייק על הסגנון והמכניקות של המשחק, אבל על פי ההכרזה תוכלו להשתמש בקלפים כדי לתקוף, לחסום מתקפות ולהשתמש בסימני הוויצ'ר. עם סינרגיה נכונה של קלפים, תוכלו ליצור גם קומבואים שיעזרו לכם במשחק. אם אתם רוצים לדעת עוד, כדאי לכם לעשות כמוני ולבקש תזכורת כשהקמפיין מתחיל, דרך הקישור הזה, או לקוות שההאקר שפרץ אתמול לשרתים של CD PROJEKT RED לקח גם מידע על זה.

The Witcher: Old World

The Witcher: Old World עתיד לצאת באפריל 2022, ונכון לעכשיו יהיה זמין בשפות אנגלית ופולנית בלבד, אך יש סיכוי שנקבל שפות נוספות. אני מחכה לראות איך הקמפיין יראה (הקמפיין של Valhalla למשל היה מלא בתוכן ומאוד שווה) ומקווה שלא נצטרך לחכות זמן רב עד ליציאת המשחק.