סדרות וסרטי לייב-אקשן המבוססות על משחקי מחשב או סדרות אנימציה אינן דבר חדש. כך למשל אנחנו עומדים לקבל סדרת טלוויזיה חדשה בנטפליקס המבוססת על משחקי Assassin's Creed, קיבלנו מנטפליקס סדרת טלוויזיה המבוססת על משחקי The Witcher, וסרט קולנוע העוסק במאפייה היפנית ומבוסס על סדרת משחקי Yakuza ועוד רבים וטובים. למרות זאת הופתענו לגלות שרשת הטלוויזיה CW הזמינה השבוע סדרת לייב אקשן לסדרת הילדים בנות הפאוור פאף (Power Puff Girls) ששודרה בערוץ Cartoon Network.

בנות הפאוור פאף

בסדרת הלייב אקשן החדשה, בנות הפאוור-פאף הן צעירות בשנות ה-20 לחייהן אשר מתרעמות על כך שילדותן נהרסה כשהן נלחמו בפשע. כאשר העולם נמצא בסכנה חדשה, הן צריכות להתאחד כדי להציל את העולם. עדיין לא ברור האם לבנות (או שמע נערות) הפאוור פאף עדיין יש כוחות-על כפי שהיה להן בסדרה המצוירת, והאם נראה בסדרה דמויות מוכרות כמו היוצר ודמות האב של הבנות, פרופסור יוטוניום, או הרשעים כמו הקוף מוג'ו ג'וגו והוא (Him).

בהתחשב בסדרות הלייב אקשן האחרונות של חברת CW כמו: הפלאש, החץ, ואגדות המחר, אנחנו באמת לא יודעים למה לצפות; מה שנקרא או הצלחה אדירה או כשלון חרוץ. מה שבטוח – יהיה מעניין לראות שוב את גיבורות הילדות של כולנו נלחמות שוב ברשע בסטייל כפי שרק הן יודעות.

בנות הפאוור פאף

סדרת הטלוויזיה בנות הפאוור פאף שודרה לראשונה בערוץ Cartoon Network בין השנים 1998-2005. במרכז הסדרה עומדות, כיאה לשם הסדרה, בנות הפאוור פאף: בלוסום, באבלס ובאטרקאפ. היוצר שלהן, פרופסור יוטוניום ניסה ליצור את "הבנות המושלמות" אך הכניס בטעות כימיקל X שהביא לבנות את כוחות העל שלהן. במהלך 78 פרקי הסדרה, הבנות נלחמות בפושעים ומצילות את עירן Townsville.

גם אם הסדרה תהיה הצלחה מסחררת וגם אם כישלון, מה שבטוח הוא שנקבל זריקת נוסטלגיה לילדות, עם כי הפעם גיבורות העל כנראה יהיו פחות מתוקות מהסדרה המקורית. בינתיים אין לנו עוד מידע מתי התוכנית תשודר, אך בינתיים אנחנו כבר מזמזמים את שיר הפתיחה.