חברת Netflix עושה Leap of Faith ומרחיבה את שיתוף הפעולה עם Ubisoft. אחרי סדרת האנימה של Splinter Cell, סדרה ביקום של The Division ועוד אחת על פי Beyond Good & Evil – כעת עובדים בענקית הסטרימינג על סדרת לייב אקשן של Assassin's Creed – כך הכריזה אתמול החברה בציוץ גרפי חביב:

אולם הסדרה, עליה אותתו ב-Ubisoft עוד ב-2017, לא תגיח למסכים בקרוב: Netflix תרים אחר שואוראנר שיוביל את הסדרה, סדרה שעדיין לא ברור באיזו תקופה (או תקופות) היא תתרחש. עם זאת, סביר להניח כי Ubisoft תרחיב את יקום Assassin's Creed הקיים – יקום אשר כולל את סדרת המשחקים, סרט קולנוע, סדרות קומיקס וספרים – עם דמויות וסיפורים חדשים. זאת לצערם של מי שציפו לרימייק טלוויזיוני של Assassin's Creed II.

Ubisoft תפיק את הסדרה באמצעות השלוחה Ubisoft Film & Television, שלוחה שהוקמה לפני שנים ספורות כדי לוודא ש-Ubisoft תהיה מעורבת בהפקות שמבוססות על זכיונות החברה (כנראה שהחוויה מהסרט של "הנסיך הפרסי" הייתה מרה ביותר). כך למשל, הפיקה החברה את סרט הקולנוע של Assassin's Creed ב-2016 עם מייקל פסבנדר – אולם הסרט זכה לביקורות פושרות וביצועים מאכזבים בקופות (גילוי נאות: דווקא נהניתי).

הדיל החדש עם Netflix לא יסתיים עם הסדרה החדשה. אחריה יעבדו Ubisoft ו-Netflix גם על סדרה אנימה וסדרת אנימציה, ואני מוכרח להודות כי הקונספט של סדרת אנימה של Assassin's Creed מרגש אותי – כל עוד היא לא תהיה ב-CGI, כמו חלק ניכר מהפקות האנימה של Netflix.

בינתיים נזכיר כי הכותר הבא בסדרת המשחקים, Assassin's Creed Valhalla, ייצא לחנויות ב-10 בנובמבר – כבר לא סמוך ל-Cyberpunk 2077. בהחלט יום של חדשות טובות אצל Ubisoft.