זה כבר לא מאוד מפתיע, או שכן, אבל Cyberpunk 2077 נדחה שוב פעם, שלושה שבועות לפני תאריך היציאה המיועד הקודם. הפעם הדחיה היא די קטנה, ובתקווה תהיה האחרונה, במטרה לדאוג שהמשחק יעבוד בצורה מיטבית לכל הפלטפורמות אליהן הוא יוצא.

אז Cyberpunk 2077 נדחה. שוב. ובשלב הזה, חברי האתר שסיפרתי להם את זה החלו לתהות אם המשחק באמת הולך לצאת מתישהו. התשובה היא כמובן כן, התאריך החדש הוא ה-10 לדצמבר, אבל בואו נעצור רגע ונדבר על למה, ואיך.

בתחילת החודש, מפתחת המשחק פרסמה בחשבונות המדיה החברתית שלה שהמשחק הזדהב (gone gold). מבחינתנו זה אומר שהגרסה הסופית של המשחק, זו שתצרב על הדיסקים שתמצאו בחנויות, יצאה לייצור המוני. כמבן שזה לא הסוף, ומפתחת המשחק עומלת על עדכונים נוספים שיצאו ביציאת המשחק (או אפילו לפני) כדי לשפר את חוויית המשתמש. בסופו של דבר, גם אחרי היציאה, כמו כל משחק אחר, המשחק לא יהיה חף מבאגים ובעיות ביצועים, והמטרה היא להספיק לסגור כמה שיותר מהם עד היציאה.

ובכן, מסתבר ש-6 וחצי שבועות זה לא מספיק זמן בשביל לסיים את ההכנות, בטח ובטח כשהמשחק יוצא במקביל על 9 פלטפורמות שונות (Xbox One, Xbox One X, Xbox Series S, Xbox Series X, PlayStation 4, PlayStation 4 Pro, PlayStation 5, PC ו-Stadia). לפי המפתחת, שלושה שבועות יספיקו כדי לדאוג ללטש את המשחק בצורה הסופית, כדי שהוא ירוץ טוב גם על הפלייסטיישן בן ה-7 שלכם.

ניתן לשער שהמפתחת ריכזה לעצמה רשימה של בעיות ותיקונים להשלים עד תאריך היציאה (או קצת לפני), והיא עכשיו עומלת על להשלים את אלה. בסופו של דבר, אם המשחק יצא ויעבוד טוב, זה יהיה מאוד חשוב, והעיקר שהוא יוצא לפני חג המולד, לא?

אני חושב שבשלב הזה, המשחק כבר לא ידחה שוב. אם המשחק יחמיץ את חג המולד, זה כבר יהיה פספוס טוטאלי שאני בספק שהמפתחת תסכים לקחת. שווה לזכור שאחרי יציאת המשחק, אנחנו עוד צפויים לראות הרחבות שונות ומעניינות, בסגנון ההרחבות של The Witcher 3: Wild Hunt, וכן גם מצב מולטיפלייר כלשהו, איכשהו.

בתקווה בפעם האחרונה, Cyberpunk 2077 עתיד לצאת ב-10 לדצמבר ל-Xbox One, Xbox Series S|X, PlayStation 4, PlayStation 5, PC ו-Stadia (וכל הוריאנטים הנוספים). אם יהיו עוד דחיות, אנחנו אוכלים את הכובע.