אתם לא צריכים לשחק בשני המשחקים הקודמים בסדרה כדי להנות מהעלילה של No More Heroes 3. זה בעיקר בגלל שזה משחק עם עלילה מופרכת, מוגזמת, והזויה כל כך, שגם עם הידע של שני המשחקים הקודמים, אתם עדיין לא בטוח תבינו מה הולך. השגעון הממכר הזה הוא בדיוק הסיבה שממש שמחתי לשמוע על פורטים לשני המשחקים הקודמים בסדרה, לצד טריילר המשחקיות הראשון של No More Heroes 3.

אם לא שיחקתם מעולם במשחקים של No More Heroes, הדרך הפשוטה ביותר לתאר אותם היא בתור הדדפול היפני פוגש את סקוט פילגרים. טראוויס טאצ'דאון (Travis Touchdown) הוא אוטאקו ורוצח מיומן, והוא נכנס לתחרות על התואר של "הרוצח מספר אחד". עם ה-Beam Katana שלו, הוא חותך והורג את דרכו למקום הראשון בקרבות מול רוצחים צבעוניים ומטורפים.

במשחק החדש בסדרה, No More Heroes 3, טראוויס ימשיך להרוג, רק שהפעם מדובר בפלישת חייזרים מרושעים. בטריילר המשחקיות החדש אנחנו רואים את הקרבות צבעוניים מתמיד, ואת אפקטי הכרום של הדמויות הצבעוניות השונות שנותנות להן מראה ייחודי, כמו שרק דמויות במשחקים של Suda51 יודעות להראות.

בטריילר המשחקיות אנחנו רואים לא מעט התקפות סינמטיות, כולל כאלו שככל הנראה ישתמשו ביכולות התנועה של השלטים. אנחנו אפילו רואים יכולת שמאפשרת לטראוויס לזמן חליפת רובוט מדליקה.

המשחקים בסדרה ידועים ברמת הבוטות הייחודית שלהם. את מסכי השמירה אנחנו מפעילים בכל פעם שאנחנו הולכים לשירותים, וכדי לטעון את הסוללות של ה-Beam Katana שלנו, אנחנו צריכים לנער את השלט לאורך הציר הארוך שלו (ואתם יודעים טוב מאוד איך זה נראה, זו הכוונה). יש בגסות הזו משהו מאוד מיוחד שלא תראו בהרבה משחקים אחרים.

אם לא שיחקתם במשחקים הקודמים בסדרה, ולא ממש ברור לכם ממה ההתלהבות, ולמה שתרצו לשחק ב-No More Heroes 3 כשהוא יצא בשנה הבאה, תשמחו לשמוע ששני המשחקים הראשונים בסדרה זמינים כבר היום על ה-Switch. שני המשחקים, No More Heroes ו-No More Heroes 2: Desperate Struggle, זמינים כבר עכשיו לרכישה דיגיטלית בלבד.

No More Heroes 3 עתיד לצאת ל-Switch בלבד ב-2021.