ההרחבה World of Warcraft: Shadowlands מקבלת תאריך יציאה חדש, וביחד איתה קיבלנו את התאריך שיחל את אירועי ה-Pre patch והפתיחה של הרייד הראשון להרחבה. כזכור, בתחילת החודש חברת Blizzard הודיעה כי היא נאלצת לדחות את ההרחבה שהייתה אמורה לצאת ב-27 לאוקטובר.

הסיבה לדחייה הייתה פידבק מהשחקנים שגרם להם להבין שה-Endgame עוד לא מוכן מבחינת הליטוש, והם העדיפו לדחות את המשחק כדי להימנע מעוד סיטואציית Battle for Azeroth.

ב-13 לאוקטובר קיבלנו את ה-Pre patch שהוריד את הרמה המקסימלית ל-50 כרגע (60 בהרחבה) מצד אחד אך הוסיף מערכת עליית רמות החדשה ועדכונים לקלאסים. בהודעה שפורסמה הערב קיבלנו גם את התאריך שבו יחלו האירועים הסיפוריים של העדכון, שיכללו פלישות של ה-Scourge ובוסים שיפילו גיר ברמת Normal raid, שזה אומר 100.

אירועים אלו יחלו ב-10 לנובמבר וימשכו עד ליציאת ההרחבה שתחול ב-23 לנובמבר בארצות הברית וב-24 לנובמבר בישראל. הרייד הראשון, Castle Nathria, יפתח ב-8 לדצמבר, וביחד איתו תיפתח Season 1 של המית'יק פלוס וה-PVP.

אם גם אתם סופרים את הימים ליציאת ההרחבה, אתם מוזמנים להצטרף לקהילת World of Warcraft Israel בפייסבוק, ולהכיר שחקנים חדשים לקראת World of Warcraft: Shadowlands.